XXL Nutrition

welke pre workout

Jaap ja

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Challenge x4
15 jaar lid
Waardering
886
Lengte
1m82
Omdat ik de laatste tijd na een dag werke last heb van vermoeidheid en dus fut heb om naar de sportschool te gaan zoek ik een goed pre workout supplement.

Ik train ongeveer 3 kwartier na het avond eten dus het moet op een volle maag in te nemen zijn en ongeveer na een half uur beginnen te werken. Er moet ook niet te veel caffeine in zitten aangezien ik ongeveer een uur na het trainen ga slapen. Ik hoop dat iemand een goede suggestie heeft, het liefst eentje waarvan ik eerst wat samples kan bestellen zodat ik niet meteen met een hele pot zit die me niet bevalt.

Karma voor goede suggesties:cool:

Dit is erg verschillend per persoon! Ik raad je aan om bij 1 vd boardsponsors of een andere online shop wat samples te bestellen!

Probeer oa:

Crack
Superpump 250
NO Shotgun
No Xplode

Kan er nog wel wat opnoemen maar dit zijn iedergeval mijn toppers ;) Met NO Shotgun als favo !!

Hierzo kun je samples bestellen van een stop of 5,6 verschillende pre-workout supps, waaronder No Xplode NT, Nox pump, Superpump, etc. Ieder reageert nl. anders op de supps.

Hij zegt net niet teveel caffeïne ... De producten die jij hierboven opnoemt zijn gewoon de toppers qua caffeïne die je een nacht vol slapeloosheid garanderen (zeker als je een uurtje na de WO zou gaan slapen).

jaap, ik zou voor een mildere vorm van caffeïne nemen om toch die pre wo out boost te krijgen. Beste manier om caffeïne gecontroleerd binnen te krijgen is wanneer je de doseringen weet (wat bij NOX, crack, ... niet zo is). Kijk is bij de huismerken. Zelf gebruik ik de Pre workout power pill van de Body&Fit shop. 100mg caffeïne en 20 mg geraniumextract als ik het me goed herinner; dit is een redelijk lage dosering tov andere pre workouts. Omdat natuurlijk caffeine alleen geen volwaardige pre-workout is, zou ik gaan combineren met een goeie pr-wo shake (die uiteraard geen caffeïne bevat). Persoonlijk kies ik daar voor de Total muscle solution van Body en Fit (neen ik ben geen verkoper van body&fit, maar dit is nu eenmaal voor mij een killer combo) . Die twee zaken combineren voor je workout en je zal echt goed trainen ! Bovendien valt de prijs echt wel goed mee.

Karma welkom ! Laat maar weten hoe het je bevalt.

Ik vond Unleash V3 nog één van de beste die ik geprobeerd heb. NO shotgun viel ook wel mee. Van Crack, no xplode en superpump voelde ik helemaal niets.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik voor die power pills in combinatie met een shake ga zoals het er nu uitziet. Alleen bij die power pills staat er ook dat je er urenlange energie van krijgt, maar ik heb die energie hooguit 2 uur nodig. Dus ik hoop dat na een uur of 3 na inname ik wel kan gaan slapen:)

Hoop 't ook voor je :D
Ik voel 't meestal na een uur of 3,4 nog :P

Ik vond Unleash V3 nog één van de beste die ik geprobeerd heb. NO shotgun viel ook wel mee. Van Crack, no xplode en superpump voelde ik helemaal niets.

jacked beste tot nu toe ooit die ik gebruikt heb

Hmm oke en hoe zit het met de caffeine in die sups? En zijn die ook meteen compleet zodat ik er geen shake bij hoef te pakken? Naja ik zal me er morgen nog wat verder in verdiepen en een keuze maken.

Bedankt voor alle snelle reacties!

weet ik veeel wat er allemaal in zit ik hoor van andere dat het goed is dus heb ik het gekocht en ja het werkt voor mij goed

Hmm oke en hoe zit het met de caffeine in die sups? En zijn die ook meteen compleet zodat ik er geen shake bij hoef te pakken? Naja ik zal me er morgen nog wat verder in verdiepen en een keuze maken.

Bedankt voor alle snelle reacties!

Gezien de effecten, vermoed ik dat er een hele berg cafeïne in zit :D
Shake? Whey shake? Da's totaal iets anders.

edit; ik zou ze iig niet vlak voordat je gaat slapen innemen, anders ben je wakker tot een uur of 6 in de ochtend.
(ja, ervaringsdeskundige) :P

Laatst bewerkt:
Gezien de effecten, vermoed ik dat er een hele berg cafeïne in zit :D
Shake? Whey shake? Da's totaal iets anders.

edit; ik zou ze iig niet vlak voordat je gaat slapen innemen, anders ben je wakker tot een uur of 6 in de ochtend.
(ja, ervaringsdeskundige) :P

Hij bedoelt shake in die zin dat het een oplospoeder is.

Om appelen met peren te vergelijken zou je kunnen zeggen dat de pre wo power pill + TMS van body & fit shop ongeveer gelijk staan aan producten zoals NoXplode en Crack, behalve dat op het niveau van caffeïne. Ik heb horen zeggen dat de laatstvermelde producten iets van een 400mg kunnen bevatten per serving, terwijl dit bij de pre wo power pill maar 100 is. Die laatste heeft als voordeel dat je altijd nog kan verhogen in dosis als je geen effect meer hebt.

Jack3D bvindt ik persoonlijk heel prettig.

Jack3D: Our estimations are that there’s about 100mg of caffeine in each scoop of Jack3d.

Hmm die jack3d is 6x zo duur dus ik denk dat ik het eerst met die power pills ga proberen in combinatie met TMS.

Schoot die power pills zou ik graag na het eten in nemen dus op een volle maag. Of werkt die pill daardoor minder goed en moet hij op een nuchtere maag worden ingenomen?

Hmm oke, dan ga ik die proberen indien dit niet mocht werken voor mij. Maar ik ben er van overtuigt van wel:)

crack!!!!:rocknana::rocknana:

Voor diegenen die een pre-en/of post-workout zoeken vooral gericht op kracht, herstel en hulp bij massa opbouw ,maar dan zonder al die hypermakende cafeine-achtige toestanden, probeer eens HULK FORCE.

Een stuk goedkoper in gebruik en door zijn extra hoge doseringen van bijv. Creatine, Beta-Alanine en BCAA's draagt het daadwerkelijk bij tot kracht en massa. Geen spectaculaire energy rushes (en crashes), wel verantwoorde voedingsstoffen voor je krachttoename en bouwstenen voor je lichaam.;)

Hmm die jack3d is 6x zo duur dus ik denk dat ik het eerst met die power pills ga proberen in combinatie met TMS.

Schoot die power pills zou ik graag na het eten in nemen dus op een volle maag. Of werkt die pill daardoor minder goed en moet hij op een nuchtere maag worden ingenomen?

Caffeïne werkt altijd best op nuchtere maag. Maar ik kan ivm school/werk ook niet op nuchtere maag gaan trainen, dus ik pak ook gewoon power pill na het eten (niet vlak erna, pak 1 a 2 uurtjes tusse). Effect is dan minder maar ik ga er nog steeds hard op. Als je het niet voelt, gewoon dosis verhogen :d

Terug
Naar boven