XXL Nutrition

welke pre workout

unleash v3, crack, beste preworkouts van het moment, bestel mss wat samples en zie het u zelf welke bij u past

• Topic Starter Topic Starter
Caffeïne werkt altijd best op nuchtere maag. Maar ik kan ivm school/werk ook niet op nuchtere maag gaan trainen, dus ik pak ook gewoon power pill na het eten (niet vlak erna, pak 1 a 2 uurtjes tusse). Effect is dan minder maar ik ga er nog steeds hard op. Als je het niet voelt, gewoon dosis verhogen :d

Haha oke dan, ik heb gekozen voor de powerpill met TMS het zal mij benieuwen:) Misschien is het effect dan wel precies goed voor mij als ik die pil net na het eten neem:p

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

unleash v3, crack, beste preworkouts van het moment, bestel mss wat samples en zie het u zelf welke bij u past

Ja klopt maar als je mijn beginpost gelezen had, dan wist je dat ik niet een te heftig iets zoek omdat ik vlak na mijn training nog wel goed wil slapen.

ik heb net jacked een week gebruikt maar het enige wat ik er van merk is de enorme crash die ik er van krijg echt niet normaal,een die wel goed bij me werkt en een lekkere pomp geeft is crack.maar goed dat is voor iedereen anders

Voor diegenen die een pre-en/of post-workout zoeken vooral gericht op kracht, herstel en hulp bij massa opbouw ,maar dan zonder al die hypermakende cafeine-achtige toestanden, probeer eens HULK FORCE.

Een stuk goedkoper in gebruik en door zijn extra hoge doseringen van bijv. Creatine, Beta-Alanine en BCAA's draagt het daadwerkelijk bij tot kracht en massa. Geen spectaculaire energy rushes (en crashes), wel verantwoorde voedingsstoffen voor je krachttoename en bouwstenen voor je lichaam.;)

Beschrijving klinkt goed, alleen ik lees:

Zo zit er o.a. Creatine, Glutamine, Beta-Alanine, Dextrose, Mineralen, Waxy Mais en BCAA's in HULK FORCE

Wazy Mais??? Bedoelen jullie Waxy Maize?

Laatst bewerkt:
Beschrijving klinkt goed, alleen ik lees:

Zo zit er o.a. Creatine, Glutamine, Beta-Alanine, Dextrose, Mineralen, Waxy Mais en BCAA's in HULK FORCE

Wazy Mais??? Bedoelen jullie Waxy Maiz?

Nee, we bedoelen echt Waxy Mais! Waxy Mais is een speciale Mais vorm.;)

De samenstelling van de HULK FORCE is vooral goed vanwege hoge doseringen. Er is gekeken vanaf welke hoeveelheid een bepaalde stof echt werkt en dat is zo verwerkt in het product dat het in normale porties ook binnen te krijgen is.
Er zit genoeg in voor 20 trainingen. Dus voor de meesten is dat zeker 5-6 weken. Op rustdagen gebruik je de bijgeleverde gratis Creatine zodat tijdens de hele periode je Creatine peil op orde blijft.:)

Iedereen wil tegenwoordig alleen maar een rush voelen en roept dan dat iets geweldig werkt, terwijl volgens mij de bedoeling toch echt is dat een product je daadwerkelijk helpt in kracht toe te nemen, sneller te laten herstellen en ondersteunt in de aanmaak van spiermassa?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Heb zojuist een power pill in combinatie met TMS ingenomen, over een half uurtje ga ik op weg naar de sportschool ik ben benieuwt:)

Nee, we bedoelen echt Waxy Mais! Waxy Mais is een speciale Mais vorm.;)

De samenstelling van de HULK FORCE is vooral goed vanwege hoge doseringen. Er is gekeken vanaf welke hoeveelheid een bepaalde stof echt werkt en dat is zo verwerkt in het product dat het in normale porties ook binnen te krijgen is.
Er zit genoeg in voor 20 trainingen. Dus voor de meesten is dat zeker 5-6 weken. Op rustdagen gebruik je de bijgeleverde gratis Creatine zodat tijdens de hele periode je Creatine peil op orde blijft.:)

Iedereen wil tegenwoordig alleen maar een rush voelen en roept dan dat iets geweldig werkt, terwijl volgens mij de bedoeling toch echt is dat een product je daadwerkelijk helpt in kracht toe te nemen, sneller te laten herstellen en ondersteunt in de aanmaak van spiermassa?

Ah ok, Mais,as in corn? Zo leer je elke dag nieuwe dingen :D Heb je daar wat extra info over?
Bij mais moet ik nl. gelijk denken aan corn syrup, en dat maakt me nerveus :P

Ik zit momenteel in de cut; is het dan een interessant product?
Dit neem je met je proteine shake na de training? Geen dextrose extra nodig dus?

Sowieso Crack Revolutions, top spul. Ga ik als een kanon op.

Terug
Naar boven