AndroidHealthClinic

Welke pre-workout

Terror Mitchell

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
2m
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
Me potje noxipro is op, dus ben aan het kijken wat de volgende wordt.
Vriend van me gebruikt No xplode 2.0, en zegt dat die echt goed is(maar is ook meteen 2x zo duur als noxi).
Wat zouden jullie aanraden?( zat zelf te denken aan : noxi,no xplode of hard)

Ik heb no xplode en hard geprobeerd. Bij Hard heb ik meer pomp, bij no xplode heb ik veel meer energie. Je kan de reviews van deze producten even doorlezen op dit forum.

Ben zelf nu met Hard! bezig en je kan er lekker op trainen moet ik zeggen. Ik wil alsmaar door blijven trainen ook al zijn al mijn spieren doodmoe. Moet mezelf dwingen om op te houden.
Maar ik moet zeggen dat ik met No-Explode meer drive heb, meer energie, maar ook veel duurder.

ik hoor veel goede dingen over Crack!, heb er zelf geen ervaring mee en weet dat het ook vrij prijzig is.

Bodybuilding Shots van B&F zeker een aanrader!!

Crack, Unleash v3, Jack3d zijn ook erg goed!
Kijk naar reviews en kies gewoon de goedkoopste :)

Bij mij werkt Pre-workout power van B&F ook goed, ik behoudt de zin om te trainen normaal ben ik na 1uur al van pfff en hier zit ik na 1½~2uur nog van welke oefening zal ik doen omdat ik nog steeds energie en zin heb.

Ik gebruik geen pre-workout meer. Gewoon een beetje extra wilskracht en je merkt geen verschil.

Bij mij werkt Pre-workout power van B&F ook goed, ik behoudt de zin om te trainen normaal ben ik na 1uur al van pfff en hier zit ik na 1½~2uur nog van welke oefening zal ik doen omdat ik nog steeds energie en zin heb.

Bodybuilding Shots van B&F zeker een aanrader!!

Ben zelf nu met Hard! bezig en je kan er lekker op trainen moet ik zeggen. Ik wil alsmaar door blijven trainen ook al zijn al mijn spieren doodmoe. Moet mezelf dwingen om op te houden.
Maar ik moet zeggen dat ik met No-Explode meer drive heb, meer energie, maar ook veel duurder.

Ik heb no xplode en hard geprobeerd. Bij Hard heb ik meer pomp, bij no xplode heb ik veel meer energie. Je kan de reviews van deze producten even doorlezen op dit forum.

We hebben inderdaad diverse goede Pre-Workout supplementen. Hard! is ongekend populair op dit moment, maar verder hebben we ook de bekende merken zoals de No-Xplode lijn en Jack3D, NoxiPro. :)

-Leon

persoonlijk ga ik goed op Assault van Muscle pharm. Maar ook superpump max van Gaspari doet het wel voor me.

• Topic Starter Topic Starter
Heb van een vriend wat no xplode 2.0 gekregen, dus die gaan we zo even testen!

Ik heb een aantal supps gebruikt zoals Jack3d, nox pump, Crack v3, NO Shotgun etc.
Jack3d is puur een supplement voor extra energie tijdens je training, en een enorme tinteling...maar na je training geeft het je ook een enorme crash en geeft helemaal geen POMP.

Crack liet me enkel zweten en gaf me een beetje energie door de caffeine..

Nox pump gaf mij het meeste energie en ook een enorme pomp van kan niet meer, ik kon echt niet stoppen. ben momenteel bezig met NO shotgun mhf-1 en moet zeggen dat de pomp beter is dan bij NOXpump en de energie ook veel meer is dan Jack3d en CRACK maar juist iets minder dan noxpump.. dus voor mij

NO SHOTGUN en NOX PUMP !

Bezerk! Beeste erge pomp of anders jack 3d, is wat lichter in de portemonnee wat ook erg belangrijk is ;)

Hier nog een vote voor Assault van MP, vind ik beter dan Jack3d, Noxi en Hemo Rage

Blijft toch altijd lastig om een goed advies te geven, aangezien ieder anders reageert op Pre Workouts....

Maar ja je heb richt punten.......

• Topic Starter Topic Starter
Heb trouwens noxipro en hard! besteld.
Ga volgende week weer beginnen met pwo's dus dat word weer knallen!

Nox pump!

ik heb noxipro gebruikt! kreeg er alleen maar crashes van, slapeloze nachten, slaapverlamming aanvallen snachts, en soms warme tintelingen in me hoofd, traine daarentegen er wel lekker op maar na 2/3 weke was het effect wel zo goed als niet meer voelbaar!
gebruik nu weekje "HARD!" lekkere pomp, kan lekker lang doortrainen, train nu ook gewoon halfuur langer (weetniet of dit goed is om anderhalfuur lang te trainen).
en geen crash en slapeloze nacht! op doosje staat dosering 1 schepje, ik gebruik zelf anderhalf schepje voor net die extra drive.
wil hierna no-xplode of jack3d proberen!

train nu ook een maand lang elke training met een PWO! ben bang dat alsk straks er ff mee kap dat ik opeens minder zwaar en hard kan trainen, zit natuurlijk tussen de oren maar hoe ervaart iedereen dat eigenlijk hier?

Terug
Naar boven