XXL Nutrition

Welke site is het meest interessant voor supplementen ?

creamers

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m76
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
foodshop.nl zag ik staan maar ook bodylab.nl

Wat is in jullie ogen een goeie prijs/kwaliteit online shop om je supplementen te kopen?

Any suggestions????

Ik blijf met mn bestellingen altijd trouw aan xxlnutrion.nl. Goede service/prijs/kwaliteit.

Ik bestelde altijd bij Nutriplaza, maar ik ga nu overstappen naar XXL. prijs en service zijn ze aan mekaar gewaagd, enkel XXL is zeer actief op het forum, geen verzendkosten bij het bestellen van meerdere produkten en hun huismerk scoort blijkbaar goed op kwaliteit en prijs. Ze hebben ongeveer hetzelfde assortiment en de enkele sups die XXL niet heeft, heeft nutriplaza wel en andersom ook :)

Laatst bewerkt:
xxlnutrition potverdomme! en mochten de verzendingskosten bij BB.com lager liggen kocht ik daar :p

Nou ik heb er een pas ontdekt.

www.nutrition4you.nl

Ga daar de Stacker V bestellen.

Boven de 50 euro geen verzendkaosten en de is veel goedkoper dan de rest in Nederland. Ze hebben alleen geen eigen merk spullen, zoals xxl of bodyfitshop. Maar de merkspullen zijn aardig goedkoop.

XXL Nutrition all the way :D

Ik ben ook een trouwe xxl klant, maar op www.nutrition4you.nl is ALLES goedkoper dan bij xxl. komt overdreven over, maar is de waarheid.
Kijk eens in hun openinsaanbiedingen, volgens mij zijn ze nieuw.

EEN AANRADER!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
reacties

Thx, door alle reacties ben ik dus gegaan voor XXL Nutrition

Ga die XXL Training Stack eens proberen denk ik.

Bedankt voor de snelle reacties!

Vroeger bestelde ik altijd bij perfectbody en Nutriplaza. De laatste jaren bij bodyenfitshop en XXLnutrition. Weinig verschil in kwaliteit.

heeft er iemand ervaring mee met horse power is een soort creatine

• Topic Starter Topic Starter
ken ik nie

Nee emielibiza, ken ik niet.

Ja , perfectbody.nl heb ik ook lang geleden gebruikt.

Vaak zijn de huismerken toch goedkoper en 'net zo goed' zeggen ze ;) ....

Bodylab.nl vind ik echt een goeie site! Gewoon rembours betalen en goed spul! Vooral de Aminozuren zijn goed!

Ik ben ook een trouwe xxl klant, maar op www.nutrition4you.nl is ALLES goedkoper dan bij xxl. komt overdreven over, maar is de waarheid.
Kijk eens in hun openinsaanbiedingen, volgens mij zijn ze nieuw.

EEN AANRADER!!!!!!

Bij nutrition4you zijn vooral de stacks van Applied Nutriceuticals een stuk goedkoper, maar voor de overige producten zijn de prijzen vergelijkbaar met die van XXL. Ik twijfel of ik de RPM en DRIVE stack zal bestellen. Heb jij de stacker V al besteld? Levering binnen 1 dag en geen problemen met betalen?

Bij nutrition4you zijn vooral de stacks van Applied Nutriceuticals een stuk goedkoper, maar voor de overige producten zijn de prijzen vergelijkbaar met die van XXL. Ik twijfel of ik de RPM en DRIVE stack zal bestellen. Heb jij de stacker V al besteld? Levering binnen 1 dag en geen problemen met betalen?

Heb ze al ontvangen, echt prima levering.
Kreeg er zelfs wat samples bij

de tuinen is veels te duur schandelijk zelfs

inderdaad, de tuinen is veel te duur....
en fiezefur, waarom onder rembours?? kost alleen maar extra

bestel zelf altijd op www.sports-nutrition.nl of xxl

Terug
Naar boven