MuscleMeat

Welke smaak vind jij het lekkerst?

Peiling Peiling Welke smaak vind jij het lekkerst?

• Banaan.

Stemmen: 8 11,0%
  • Vanille.

Stemmen: 22 30,1%
  • Aardbei

Stemmen: 12 16,4%
  • Mocca.

Stemmen: 1 1,4%
  • Chocola.

Stemmen: 18 24,7%
  • Appel.

Stemmen: 0 0,0%
  • Sinaasappel.

Stemmen: 2 2,7%
  • Toffee.

Stemmen: 2 2,7%
  • Anders, nl...

Stemmen: 8 11,0%

• Totaal stemmers
    73
  • Peiling gesloten .
choco van xxl , dan wel de whey voor mij niets anders dan choco.

smerigste is toch zeker wel de Aardbeien whey van EAS :barf:

Choco pour moi :)

Ik roep altijd: "ik vind het uberhaupt niet lekker! :mad: ". Maar gisteren een nieuw smaakje gekocht. Normaal neem ik altijd vanille omdat die het meest neutraal is, maar alles was uitverkocht...alleen nog "berry" van dymatize. En ik moet zeggen....die is niet vervelend. Lekker is anders, maar ik was aangenaam verrast. Berry dus :cool:

Die Nectar van Syntrax vind ik echt lekker smaken, alleen heb ik het geld er niet voor over :D

Dus hou ik het bij de aardbei en vanille van ON, de aardbei is lekkerder.

Ik vindt k*tsmaak het lekkerst. :cool: :D

Apenootje zei:
Die Nectar van Syntrax vind ik echt lekker smaken, alleen heb ik het geld er niet voor over :D

Dus hou ik het bij de aardbei en vanille van ON, de aardbei is lekkerder.

Wat een lang antwoord voor 'aardbei'

Choco.

Aardbei vind ik over het algemeen niet te nassen.

Zowieso elke smaak van Dymatize Elite Whey! :D

Nu heb ik gestemd op Chocolade, heb momenteel die van ON :cool:

ReyMysterio zei:
En je vriendin heeft ze zeker niet? Snap echter de motivatie niet zou hetzelfde zijn als beweren een grote l#*ter hebben omdat je banane shake's neemt :D

Ik ontdekte verleden week dat Testo net als ik een tittie-lover is, en nu ontdek ik dat ie ook van chocola houd. Splendid bevestigd die redenatie en houd ook van beide zaken. Vandaar de relatie --> love titties? love chocolat! :D :D

ontopic: vanille is ook goed te doen maar niet speciaal lekker.

Vanille.

ReyMysterio zei:
Dan geld dat ook voor aardbei en banaan en titties en ik ben gezegend met mn vriendin ;)

Je houd gewoon van de verkeerde smaak, je hebt het zelf nog niet door maar eigenlijk hou je het meest van chocola. Enne we spreken over minimaal D of meer ;)

MightyDuck zei:
Je houd gewoon van de verkeerde smaak, je hebt het zelf nog niet door maar eigenlijk hou je het meest van chocola. Enne we spreken over minimaal D of meer ;)

Dan ben ik gezegend en chocola is net stront!
Houd niet van chocola als junk en dan helemaal niet als shake heb ooit voedselvergiftiging gehad van chocolade melk!

Vanille roeleerd.

Watermeloen van Substance

Terug
Naar boven