- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
". Maar gisteren een nieuw smaakje gekocht. Normaal neem ik altijd vanille omdat die het meest neutraal is, maar alles was uitverkocht...alleen nog "berry" van dymatize. En ik moet zeggen....die is niet vervelend. Lekker is anders, maar ik was aangenaam verrast. Berry dus 
Apenootje zei:Die Nectar van Syntrax vind ik echt lekker smaken, alleen heb ik het geld er niet voor over
Dus hou ik het bij de aardbei en vanille van ON, de aardbei is lekkerder.
ReyMysterio zei:En je vriendin heeft ze zeker niet? Snap echter de motivatie niet zou hetzelfde zijn als beweren een grote l#*ter hebben omdat je banane shake's neemt![]()

MightyDuck zei:Vandaar de relatie --> love titties? love chocolat!![]()
![]()

ReyMysterio zei:Dan geld dat ook voor aardbei en banaan en titties en ik ben gezegend met mn vriendin![]()

MightyDuck zei:Je houd gewoon van de verkeerde smaak, je hebt het zelf nog niet door maar eigenlijk hou je het meest van chocola. Enne we spreken over minimaal D of meer![]()
ReyMysterio zei:

Ontkenningsfase.ReyMysterio zei:Dan ben ik gezegend en chocola is net stront!
Houd niet van chocola als junk en dan helemaal niet als shake heb ooit voedselvergiftiging gehad van chocolade melk!
Johny zei:Dymatize elite whey butter toffee is de beste die ik ooit gehad heb.