MuscleMeat

Welke smaak vind jij het lekkerst?

Peiling Peiling Welke smaak vind jij het lekkerst?

• Banaan.

Stemmen: 8 11,0%
  • Vanille.

Stemmen: 22 30,1%
  • Aardbei

Stemmen: 12 16,4%
  • Mocca.

Stemmen: 1 1,4%
  • Chocola.

Stemmen: 18 24,7%
  • Appel.

Stemmen: 0 0,0%
  • Sinaasappel.

Stemmen: 2 2,7%
  • Toffee.

Stemmen: 2 2,7%
  • Anders, nl...

Stemmen: 8 11,0%

• Totaal stemmers
    73
  • Peiling gesloten .
choco vind ik het lekkerst in de zin dat ik die het minst snel beu word

maar sinaasappel wil ik wel eens proeven... wist nog geeneens dat dat bestond!

• Topic Starter Topic Starter
Appel lijkt me echt niet te vreten.

Die chocolade smaak whey van optimum nutrition heeft mij van mening doen veranderen; ik dacht dat ik het zou haten, maar nee. Smaakt donders goed in water, en ongelooflijk goed met melk & gekookte havermout.

Hiervoor gebruikte ik myopro whey aardbei van EAS en die vond ik ook wel lekker :)

Chocola!! vind dat dit het enige is dat ook naar iets smaakt

choco van xxl nutr. het is gewoon lekker vind ik

Vanille, altijd goed :)

Bestaat er eigenlijk ook whey zonder toegevoegde smaak?

vanille

Nou ... eigenlijk al toen ik voor het eerst begon (Das dik 7 jaar terug) Ik koop na die training zo'n shake, volgens de begeleider was dat goed voor je :S nou ja, het zal .. (wat was ik toen nog een n00b op dat gebied) ik koop daar zo'n appel banaan ding .. NIET TE ZUIPEN.... noujah .... volgende keer beter:

2 de training : mijn keuze viel op choco ... : BLEEEEEH!!! ik heb wel 10 minuten gedaan over die shake ...

3de training.... mijn laatste poging: als die shake nu niet smaakt hoef ik die rommel nooit weer ... ik koop een vanille .... HEEEEJ LEKKER!!!!!!! sindsdien is het altijd Vanille geweest ... Hehe... eindelijk een shake die wel lekker is

Ik hou het meest van vanille, vooral de vanilleshakes op de sportschool vindt ik heel lekker.

Terug
Naar boven