AndroidHealthClinic

Welke spieren train jij het minst graag?

Peiling Peiling Welke spieren train je het minst graag?

• Onderarmen

Stemmen: 15 9,5%
  • Triceps

Stemmen: 5 3,2%
  • Biceps

Stemmen: 10 6,3%
  • Borst

Stemmen: 6 3,8%
  • Rug

Stemmen: 9 5,7%
  • Onderrug

Stemmen: 17 10,8%
  • Buik

Stemmen: 75 47,5%
  • Traps

Stemmen: 6 3,8%
  • Schouders

Stemmen: 16 10,1%
  • Kuiten

Stemmen: 34 21,5%
  • Quads

Stemmen: 31 19,6%
  • Hamstrings

Stemmen: 28 17,7%
  • Bilspieren

Stemmen: 22 13,9%
  • Ik train alles met plezier.

Stemmen: 20 12,7%

• Totaal stemmers
    158

larslugt94

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m83
Massa
79kg
Vetpercentage
9%
Welke spieren heb je een gruwelijke hekel aan om te trainen of doe je gewoon niet graag?

ik doe het minst graag hamstrings en buik.

Buik haat ik echt, maar moet ook gebeuren.
Vroeger benen, maar ben er beginnen van te houden, en nu telkens zo hard mogelijk gaan om de volgende dagen niet meer te kunnen wandelen!

Benen

Edit: Poll misschien?

Biceps heb ik echt een hekel aan. Vandaar dat ze ook achterlopen.

Hams & quads.:(

• Topic Starter Topic Starter
edit: pol geadd.
traps zijn ook aardig k*t. heb ook een half jaar geen buik getraint en vandaag weer eens gedaan. nu weet ik weer waarom:fuu:

Laatst bewerkt:
kuiten

buik vind ik juist wel leuk maar dan deed ik wat leukere oefeningen die een tijd kosten om te beheersen zoals hanging leg raises, dragon flags, ab rollouts

Buik vind ik saai. Kuiten doe ik weinig isolatie voor maar vind ik an sich niet erg.

Kuiten zwaar trainen is leuk maar de dagen erna te k*t, is het niet waard voor mij.

Alle spiergroepen vind ik leuk om te trainen :D
Zijn alleen een paar oefeningen waar ik een hekel aan heb :o

Ik train alles graag, maar ik train ook enkel: Squat, Bench, Deadlift, Overhead Press en Weighted Chin-ups :D

Buik en schouders! Buik doe ik nu wel 2x pw en forceer mezelf om het gewoon te doen, lukt ook prima! Schouders waren vroeger mijn favoriet, maar heb er tegenwoordig een hekel aan! Lopen niet achter dus no need om het echt te forceren gelukkig

Mijn buikspieren train ik zelden, waarom ik er een hekel aan heb weet eigenlijk ik niet.
De rest van de spiergroepen train ik altijd met plezier!

Schouders vanwege blessure zijn die ver terug gelopen en heb er na bijna 10 maanden nog steeds af en toe last van. Echt ****ing k*t, maarja dit komt dus ook door de blessure want vond het echt super te trainen. Benen begin ik nu wel nice te vinden maar ik vind het af en toe te belastend voor me rug en dan denk ik...over 20 jaar....hernia. lol, maargoed begint minder te worden nu me houding goed is enz. haha nja eigelijk vind ik alles wel leuk.

Gekozen voor 'ik train alles met plezier'. Alleen hetgene dat de beste progressie maakt is bij mij altijd favoriet, de laatste tijd zijn dat benen.

Terug
Naar boven