Fitness Seller

Welke SquatRack/Free rack moet ik kiezen?

Ja iedereen zegt 2 en logisch ook. Zeker als je al zegt dat geld geen rol speelt. Dan ga je toch niet voor een simpel free rack of half rack of alleen een squat rack ?

Zelfde als ik een keuze geef uit een ouwe Fiat Panda een VW Golf of een Audi..

Maar 1 is wel duurder :D

Je hebt ook nog deze van Powertec:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maandag wordt deze bij mij thuis geleverd.
EUR325 all in (dus incl. vervoer en montage)

NICE

494755831f347b9f212aa834e8fac16e5005233.jpg
http://img8.uploadhouse.com/fileuploads/4947/494755831f347b9f212aa834e8fac16e5005233.jpg

Yup, heb ook deze van bodysolid!
Lekker is wanneer je pull-ups doet, en geen kracht meer hebt om jezelf fatsoenlijk te liften...., je benen op de tussenstang kan laten rusten (waardoor je lichter word) :)

Heb je zo nog trucs die ik kan gebruiken?

Inclusief n*ger voor het spotten?:D

ja zijn naam is Nelly the n*gger - drinkt af en toe een shake en kost niks aan onderhoud!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie de meeste mensen optie 2 zeggen, terwijl ik persoonlijk nog steeds meer geneigd ben om voor optie 1 te gaan, want optie 1 lijkt me een stuk stabieler en ik denk dat optie 2 bij het unhooken nog wel eens problemen kan geven. En daarnaast is optie 1 ook nog eens een stuk compacter.

Heb je al een keuze gemaakt? Ik zit er namelijk ook al een tijd over te denken welke ik zou nemen: Barbarian half rack, Barbarian multi squat of die van body solid.
Bij de de Barbarian half rack hebben ze nu wel een mooie deal gemaakt: Half rack + T bar + flat bench + bicep curl voor 383,04, nadeel vind ik wil dat je haltersteunen moet verzetten. Ik heb nu die Freerack en die heeft dat ook, wat me nu wel steeds meer irriteert.
De Multi squat vond ik de aantrekkelijkste optie voor 335,04, alleen nu dat die half rack met bench word geleverd en ook een T bar heeft, ben ik erg aan het twijfelen.
Die van bodysolid lijkt me ook wel erg goed. Ik zag al dat een paar mensen die hadden, waar hebben jullie die gehaald? www.fitnessathome.eu ? iemand ervaring ook met die site, wat de verzendkosten zijn? En die rack heeft schijf-opname voor 50 mm schijven ofniet?

Heb je al een keuze gemaakt? Ik zit er namelijk ook al een tijd over te denken welke ik zou nemen: Barbarian half rack, Barbarian multi squat of die van body solid.
Bij de de Barbarian half rack hebben ze nu wel een mooie deal gemaakt: Half rack + T bar + flat bench + bicep curl voor 383,04, nadeel vind ik wil dat je haltersteunen moet verzetten. Ik heb nu die Freerack en die heeft dat ook, wat me nu wel steeds meer irriteert.
De Multi squat vond ik de aantrekkelijkste optie voor 335,04, alleen nu dat die half rack met bench word geleverd en ook een T bar heeft, ben ik erg aan het twijfelen.
Die van bodysolid lijkt me ook wel erg goed. Ik zag al dat een paar mensen die hadden, waar hebben jullie die gehaald? www.fitnessathome.eu ? iemand ervaring ook met die site, wat de verzendkosten zijn? En die rack heeft schijf-opname voor 50 mm schijven ofniet?

Inderdaad 50mm...
Heb het rack sinds vorige vrijdag. Nog maar 1 keer mee getraind maar is me tot nu toe zeker bevallen. Stevige constructie. Alleen een beetje jammer dat ik mijn 30mm barbell niet meer kan gebruiken icm dit rack. Het rack is namelijk te breed. Gelukkig heb ik ook een olympische barbell van 218cm :-)

mm... dat word hem dan helaas niet. Ik heb nu een 150 cm barbell, dus moet sowieso een langere halen. 1 van 200 cm, alleen kan ik die haast nergens vinden :S. Bij fitness seller hebben ze geen gladde meer van 200 cm. Dat word dus geduld hebben en hopen dat er 1 op marktplaats word aangeboden.

• Topic Starter Topic Starter

Ik wil dat half rack maar moet eerst die marcy zien te verkopen voor 100 xD

Terug
Naar boven