Fitness Seller

welke supplementen nemen

max798

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
goedendag,

ik kan voor 80 euro aan supplementen bestellen. Ik mag alleen geen creatine of creatine houdende producten.

ik wil graag wat droger komen te staan momenteel bf van 15%. Ook zou ik graag willen dat mijn spiermassa aankomen.
ik dacht zelf aan whey delicious, lipo 6, aminozuren.

is dit een goede combi?

fatburners halen geen vet weg. Dat doe je met juiste voeding. En neem aan dat je nog niet lang bezig bent dus alleen voeding met whey erin is genoeg om te gainen.

Voeding aanpassen heb je meer aan dan niks met je voeding doen en supplementen erbij gooien.

• Topic Starter Topic Starter
oke, wat raden jullie aan kwa voeding, kipfilet kwark toch?

en wanneer moet ik mijn cardio doen aan het begin of eind van me training?

Post anders eens een nieuw topic in voeding met wat je nu eet + schema.

Cardio zou ik vóór de training doen. Na de training wil je je spieren niet nog extra uitputten en juist van voedingsstoffen voorzien.

oke, wat raden jullie aan kwa voeding, kipfilet kwark toch?

en wanneer moet ik mijn cardio doen aan het begin of eind van me training?

Ja alleeen maar kwark en kipfilet eten heel de dag door! :rolleyes:

Kerel, gaat aub even de stickys lezen en speur het forum even door! Kost je mischien een paar uurtjes maar dan weet je in iedergeval wat je moet doen en heb je meteen je antwoorden op deze simpele vragen ;)

Ik doe altijd 10 minuten warming up met heel veel RPM lekker zweten en daarna kan ik me nog 200% geven op de krachttraining, dit omdat mijn conditie super is en ik snel herstel. na afloop van de krachttrraining doe ik vaak ook nog een half uurtje cardio. Alleen als ik aan het droogtrainen ben hé! Tijdens de bulk gewoon even opwarmen en voor de rest lekker lui zijn :D

Daarnaast veel vis, rijst, volkoren producten (rijst/macaroni), aardappelen, groentes en andere producten met complexe koolhydraten en productne met een hoog eiwit gehalte. De basis van een supplementeschema moet eigenlijk zijn: Whey, Omega-3. Daarnaast is dextrose/vitargo/waxymaize een ontzettend goede aanvulling voor rondom de training. Ik haal deze dingen zelf bij Bodyenfitshop.nl en daar geven ze ook goed advies.

doe gewoon 15 min cardio als opwarming net voor de training
& als je meer cardio wil doen dan gewoon op rustdag een half uur max.
is voldoende, zo doe ik het toch en het werkt prima.

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 14:54 ----------

& voeding; gewoon stiky's lezen en kennis opdoen (;

Daarnaast veel vis, rijst, volkoren producten (rijst/macaroni), aardappelen, groentes en andere producten met complexe koolhydraten en productne met een hoog eiwit gehalte. De basis van een supplementeschema moet eigenlijk zijn: Whey, Omega-3. Daarnaast is dextrose/vitargo/waxymaize een ontzettend goede aanvulling voor rondom de training. Ik haal deze dingen zelf bij Bodyenfitshop.nl en daar geven ze ook goed advies.
Hij wil zijn % naar beneden gooien gast. ???

Hoezo geen crea's dan?? Zit ook in vlees etc

supplementen.. zijn ook zo magisch

Terug
Naar boven