XXL Nutrition

welke trainingsmethode?

Kooos

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
73kg
Hallo,
Ik heb een Christopeit SP 10 aangeschaft en daarop zijn de volgende oefeningen te doen: [Link niet meer beschikbaar]
Verder heb ik nog 2 losse halters/dumbbells en een buikspierbankje. Ik heb ook nog een hometrainer en fiets voor cardio. Ik wil nu graag beginnen met trainen om wat breder/sterker/zwaarder te worden en mijn vraag is hoe ik dit nu het beste kan aanpakken? Hoe vaak per week trainen? Welke dagen welke oefeningen etc?
Ik hoor graag jullie advies!

Hihi, ik drukte op die link, vervolgens die ecto op dat apparaat. lol'd IRL, goddamn:D Ik kwam niet meer bij.

Maar goed, om nog iets nuttigs toe te voegen, kijk eens in de stickies. Daar staat alles in wat je moet weten. Eventueel kan je eens kijken naar de andere programma's die zijn gepost en aan de hand van dat commentaar te kijken wat er zoal in zo'n programma moet zitten.

op de vraag hoe vaak per week trainen enzo, kan je eens kijken naar de verschillende trainingschema's. Ik denk dat je de meeste wel kan doen met het materiaal dat je ter beschikking hebt.

haha die upright row , niet eens de goede uitvoering , deze man die dit product verkoopt moet zijn marketing strategiën toch maar eens nakijken

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dit ding gekregen en nu zin om lekker te trainen. Er is verder geen ruimte voor bijv. bankdruk.
Ik wil nu alleen graag weten of er een bepaalde manier is waarop ik beste kan gaan trainen.
Ik wil een goede conditie, en tegelijk wat breder/zwaarder/gespierder worden.
Ik heb heel weinig kennis van fitness etc dus wil ik graag specifieke antwoorden als dat kan.

Hoevaak per week, en hoelang per dag kan ik beste trainen, en moet ik dan meteen alle oefeningen doen, of bijv ene dag benen dan schouders, dan borst enz.
Ik heb dus ook een fiets , hometrainer , 2 buikspier bankjes en 2 halters verstelbaar tm 12kg. ik kan natuurlijk ook opdrukken/optrekken/dips enz.
Kunnen jullie mij specifiek advies geven

Terug
Naar boven