MuscleMeat

Welke van deze telefoons zou JIJ kiezen en waarom?

Kwaliteit van de foto's. Op GSM-arena komt de N73 als beste uit de bus. De N73 staat daar ook bovenaan bij de gebruikers.

ding maakt idd vet strakke foto's in de buitenlucht (kameraad van me heeft er een), maar binnen werd het een stuk minder.

geen één. Ik heb geen behoefte aan allerhande opties die je niet gebruikt en daarenboven je gsm niet enkel overdreven duur maken maar ook nog eens erg snel de pijp aan Maarten geven. Koop een degelijk basismodel gsm en een digitaal fototoestel, ben je veel beter mee af...

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ik dat ook doe, bart. Ik verleng wel even zonder toestel, scheelt aardig wat pieken op jaarbasis (niet dat je er iets van merkt, maar voor het idee) en voor een 150euro kan ik die 6080 dan al kopen zodra mn huidige stuk gaat.

Sony Ericsson M600 lijkt me ook goede telefoon, helaas geen camera...

Waarom zit er trouwens zo'n absurd prijsverschil bij hetzelfde abbonement tussen verlengen en nieuw abbo?

Sony Ericsson M600 lijkt me ook goede telefoon, helaas geen camera...

Waarom zit er trouwens zo'n absurd prijsverschil bij hetzelfde abbonement tussen verlengen en nieuw abbo?

Omdat het makkelijker is om een klant te behouden dan een nieuwe klant aan je te binden, dus wordt die drempel verlaagd, oftewel heeft de telecomprovider er meer voor over om iemand voor zich te winnen.

N73...zeker weten!

Ik wil een lady phone :D

ik heb mezelf een krzr aangeschaft, puur voor de looks eigenlijk.
uit jouw rijtje en voor je mogelijkheden zou ik voor die eerste nokia gaan, al is die wel t*ring groot. die tweede met z'n 16 milj kleuren is wel weer een superb schermpie.

Ligt eraan welke het makkelijkst in de hand ligt om kapot te gooien.

Ik heb de N70, maakt idd leuke foto's en je kunt er een hoop mee, ik heb er zelfs TomTom op. Ziet er precies hetzelfde uit als de N73, ik weet niet wat verder de verschillen zijn, op het eerste gezicht zie ik ze niet. Het gaat dan dus wel om een model dat al een jaar meegaat. Kijk anders eens bij SonyEricson.

Heb hem al verlengd zonder toestel. Wat een gezeik zeg, zo'n ding uitzoeken. Niet aan mij besteed.

Ik vind die D800 wel een mooi ding.

Maar de mensen die ik ken en een samsung hebben, hebben over het algemeen problemen ermee gehad. Zelf heb ik altijd nokia die dingen vallen nog wel eens uit mijn handen, maar ze hebben het altijd gewoon gedaan. En vind dat die nokia's een handig menu hebben.

Dus ik zou gaan voor de N73

Basismodel + digi fototoestel (voor mij de ideale combi)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar goed, er zijn gewoon totaal geen eenvoudige, robuuste telefoons te krijgen zonder allerlei belachelijke functies maar mét een grappig uiterlijk.
Inderdaad, er lijkt me genoeg vraag naar zo'n dergelijk apparaat zonder gare cam's, browsers en infra-bluetooth bull, als hij maar gewoon cheap ass is, lang meegaat en niet elke dag in de oplader moet. :rolleyes:

E900, alleen toetsen zijn ff wennen

SE k800i

heb hem nu aantal maanden (voorheen w800i)
bevalt me prima!! super in gebruik en ringtones/mp3 zijn lekker hard
maakt ook super foto's met de 3.2 cybershot
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven