XXL Nutrition

welke van deze whey potten zijn goed?

snarremans

Cool Novice
Waardering
0
Goeiedag beste sporters...
Ik heb een tijdje geleden Bulk Whey van MdoubleYou gebruikt en die deed het bij mij heel erg goed en ben met flink trainen,veel herhalingen behoorlijk wat afgevallen toendertijd,was zelf al wat aan de zware kant en ik was dus erg blij met het resultaat..
Nu zijn er intussen behoorlijk veel nieuwe whey eiwitten op de markt en ik ben er een tijdje uit,gebruik al lang geen eiwitten meer maar wil toch weer wat gaan halen,had ook pure soya gister gekocht van de Tuinen maar dat is me toch een vieze bende,heb het met melk,vruchtensap geprobeerd maar kreeg het niet weg..
Heb op Bardolino beetje bekeken hoe en wat en die teksten die erbij staan zijn allemaal mooie verkoop praatjes,de 1 is altijd het beste en de andere is nog veeeeeel beter,nagoed mijn vraag is dus of hier wat goeie potten bij zitten die ik hoeronder zal posten,eventueel je ervaringen ermee en of het goed werkt en of de verhoudingen van het product goed zijn..
-Whey Pro XL Interactive Nutrition's
-100% Whey Protein van EAS
-Micro Whey MdoubleYou
-Bulk Whey dus van MdoubleYou
-Syntha-6 BSN geloof ik.
-Whey Protein van MdoubleYou
-Whey 2 Go van MDY sports
-Whey Gold Standaard van OPTIMUM NUTRITION

Alvast bedankt voor je reactie,groeten marcel

Ik zou gaan voor Whey Gold van ON als ik uit dit rijtje moest kiezen.

echter prefereer ik gewoon de whey van XXL Nutrition (www.xxlnutrition.nl)

• Topic Starter Topic Starter
owke dankjewel...
welke van de whey potten bedoel je?? er staan er meerdere namelijk of maakt dat niet zoveel uit?
ja ik was toevallig eff bezig op bardolino,er zijn er ook zoveel maar zal die van jou ook even bekijken op de website..dankjewel..greets

soja eiwit is zowiezo niet te nassen en over de werking valt te twijfelen, slechte biologische waarden en naar ik heb gelezen een licht oestrogene werking.
Als je veel eiwit voor je geld wil zou ik voor sportfood raw iron of power supplements whey gaan. Prijs is veel lager dan die uit jouw rijtje en hun eiwitpercentages zijn gewoon veel hoger.

Goeiedag beste sporters...
Ik heb een tijdje geleden Bulk Whey van MdoubleYou gebruikt en die deed het bij mij heel erg goed en ben met flink trainen,veel herhalingen behoorlijk wat afgevallen toendertijd,was zelf al wat aan de zware kant en ik was dus erg blij met het resultaat..
Nu zijn er intussen behoorlijk veel nieuwe whey eiwitten op de markt en ik ben er een tijdje uit,gebruik al lang geen eiwitten meer maar wil toch weer wat gaan halen,had ook pure soya gister gekocht van de Tuinen maar dat is me toch een vieze bende,heb het met melk,vruchtensap geprobeerd maar kreeg het niet weg..
Heb op Bardolino beetje bekeken hoe en wat en die teksten die erbij staan zijn allemaal mooie verkoop praatjes,de 1 is altijd het beste en de andere is nog veeeeeel beter,nagoed mijn vraag is dus of hier wat goeie potten bij zitten die ik hoeronder zal posten,eventueel je ervaringen ermee en of het goed werkt en of de verhoudingen van het product goed zijn..
-Whey Pro XL Interactive Nutrition's
-100% Whey Protein van EAS
-Micro Whey MdoubleYou
-Bulk Whey dus van MdoubleYou
-Syntha-6 BSN geloof ik.
-Whey Protein van MdoubleYou
-Whey 2 Go van MDY sports

Alvast bedankt voor je reactie,groeten marcel

Hoi Snarremans,

Je geeft een rijtje met bekende, ''hippe'' eiwit supplementen.
Ik zou adviseren om goed naar de voedingswaarden per 100 gram (dus NIET per shake) te kijken en te vergelijken.
Dan zul je zien dat een aantal misschien al wat minder interessant voor je zijn.
Ik vind eigenlijk dat een beetje whey toch boven de 80gram eiwit per 100 gram moet zitten. Dat is ook een beetje een graadmeter voor de gebruikte ingredienten. (veel of weinig vulstoffen, veel of weinig vet, whey concentraat of Isolaat etc.)

Als je bij ons shopt zul je ook verschillende type whey producten vinden van Concentraat tot Isloaat.
De beste prijs/kwaliteit verhouding bij ons is de Raw Iron.

• Topic Starter Topic Starter
heb genoeg informatie,dankjewel voor jullie reacties :) ga eff wat goeds uitzoeken..
nogmaals bedankt....groeten marcel

Terug
Naar boven