Ik zit te twijfelen tussen een aantal vechtsporten, daarom wil ik jullie om hulp vragen. Ook argumenten a.u.b
.
.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Thaiboksen, without a doubt. Jaren gedaan, mijn #1 vechtsport.
Geef is een argument dan.
Naja voor mij kickboxen, gewoon lekker volle kracht schoppen en slaan, knieën en elleboogjes geven vind ik niet leuk.
Ik zal is een argument geven dan.
Naja voor mij thaiboksen, gewoon lekker volle kracht schoppen en slaan, knieën en elleboogjes geven vind ik ook leuk.

persoonlijk zou ik het liefst muay thai doen.
Maar uit jouw rijtje kickboxen
Thaiboksen lijkt het meest op het traditionele Muay Thai. Beetje vage keus dus.

Ik vind dat knieen sowieso onmisbaar zijn in deze vechtsport... Ellebogen daarin tegen zijn in Nederland verboden zover ik het weet.. Heb zelf ook pas 2 x de elleboog techniek behandeld in de les, en het was puur gecontroleerd techniek werk..Wat een bagger poll.. :s
Als ik moet kiezen, kies ik voor Muay thai, ik doe het zelf ook..
Ik vind dat als je een vechtsport gaat leren dat je ook meteen ALLE technieken van deze vechtspoort leert..Ik vind dat knieen sowieso onmisbaar zijn in deze vechtsport... Ellebogen daarin tegen zijn in Nederland verboden zover ik het weet.. Heb zelf ook pas 2 x de elleboog techniek behandeld in de les, en het was puur gecontroleerd techniek werk..