AndroidHealthClinic

Welke weightgainer is goed

Shaun

Cool Novice
Waardering
0
Welke weightgainer is volgens jullie het best ? Ik kom moeilijk aan en echt de hele dag mezelf volproppen met eten lukt me nog niet dus probeer ik dat te composeren met een weightgainer , ik probeer zoveel mogelijk te eten. Natuurlijk heeft iedereen een andere mening over welke het beste is , maar welke vinden jullie een goede weightgainer op basis van ervaring , of dat jullie het gehoord hebben van andere mensen etc.

maak gewoon zelf je gainer? koop een pot whey en havermout 30 cent 500 gram in de blender en daar heb je je weight gainer

Ik gebruik zelf de complex carb gainer en gooi daar haver bij.

Ik zelf heb maandenlang Mammoet 2500 gehad. Volgens vele niet de beste optie vanwege de vele suikers en dat ze wat vetter werden.
Nooit last gehad dat ik vetter er door werd maar dit kan per persoon verschillend zijn.
Vond hem altijd wel goed alleen nadeel is hij klontert, roerde met vork aangezien een blender thuis ontbreekt.

complex carb gainer van xxlnutrition is een goede gainer. in mammoth zit veel te veel suiker dus niet bestellen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het niet heel erg om wat vet erbij te krijgen , maar natuurlijk wel merendeel spiermassa , maar wat vet is niet erg. Zijn het dan ook slechte suikers wat er in zit , in die mammoth ?

melk + 100-150gr havermout + 2 scheppen whey + banaantje oid + 50gr rozijnen in de blender = 1000+ kcal :D

Ik vind het niet heel erg om wat vet erbij te krijgen , maar natuurlijk wel merendeel spiermassa , maar wat vet is niet erg. Zijn het dan ook slechte suikers wat er in zit , in die mammoth ?

Kijk gewoon even op de site van xxl ;)

Je kan ook de reviews even nalezen wat de ervaringen zijn van andere met bepaalde gainers.

Heb zelf CCB gebruikt van XXL en ben daar zeer tevreden over :D Goede prijs, smaakt goed en word niet dik!

tips voor de klonterende weightgainers.
eerst een laag brinta in je shakebeker en dan droog goed door elkaar mengen, dit haalt de meeste klonten eruit

+1 vriend, enig idee hoe je die whey kan vervangen door iets meer "natuurlijker"

whey is een rap eiwit, dus niet vervangen door kwark... eitjes ofzo? al zullen die ook trager dan whey zijn.

maak zelf je weightgainer,
hvaermout
water/melk
whey/of andere soort proteine/of combinatie van meerdere
honing/banaan/rozijnen als je snelle suikers wilt

ik gebruik Supreme Gainer van Power Suplemments ben er tevreden mee ;)

Mammoet! Voor de ecto 's goed spull als je te vettig word stoppen goed voor hardgainers

Mammoet! Voor de ecto 's goed spull als je te vettig word stoppen goed voor hardgainers
stop me mammoeth aan te raden het is echt een slechte shake veel te veel suikers in er zijn echt veel betere gainers op de markt dan mammoeth

ik gebruik Supreme Gainer van Power Suplemments ben er tevreden mee ;)

Ja, die is perfect. Veel waar voor relatief weinig geld!

En hij smaakt ook nog eens erg goed als je bedenkt dat gainers doorgaans ingrediënten bevatten die de smaak niet ten goede komen (BCAA's bijvoorbeeld). Da's knap gedaan. Ik ken gainers waar je van moet kotsen, maar deze neem je voor je plezier.

Terug
Naar boven