Fitness Seller

Welke weightgainer?

Henk97

Novice
Waardering
0
Hoi ik zit erover na te denken om een whey gain shake te kopen maar ik heb zelf al een beetje op internet rondgekeken en ik zit te twijfelen tussen deze 2 :

-http://www.bodystore.nl/weight-gainer.html

en de bekende Mammoth 2500.

Ik fitness 3/4 keer in de week en wil graag aankomen, zowel in vet als spier.
Welke zou ik het beste kunnen kopen ?
Reviews van beide shakes zijn goed alleen er wordt gezegd dat in de mammoth shakes veel suiker zit, heeft dit een slechte invloed op je lichaam ?

Gewoon meer eten vriend! Weightgainers zijn waiste of money!

Gewoon meer eten vriend! Weightgainers zijn waiste of money!

+1

En maak zelf je weightgainers.. begin met een eiwitshake en wees creatief. Doe er oats bij, olijfolie, kwark, fruit en wat je ook maar lekker vind. Of maak een grote bak met pasta/gebakken ei/ham/kaas/kip en verdeel dat over 2 dagen ofzo.. daar moet je aan denken niet die mammoth :D

Zet eens hier neer wat je ongeveer op een dag eet.
Je komt over als een beginner, en meteen naar weightgainers grijpen is een beginnersfout.
Suiker maakt geen reet uit, is achterhaald (tenzij je dik, lui of erfelijk belast zijn voor diabetes 2).
Als je uiteindelijk toch een weightgainer gaat kopen zou ik sowieso "Serious mass" nemen.
Beste ingrediënten vooral voor de prijs imo.

Maar ik gok dat je gewoon veel te weinig eet.
Dat is het eerste wat je moet verbeteren.

Hoi ik zit erover na te denken om een whey gain shake te kopen maar ik heb zelf al een beetje op internet rondgekeken en ik zit te twijfelen tussen deze 2 :

-http://www.bodystore.nl/weight-gainer.html

en de bekende Mammoth 2500.

Ik fitness 3/4 keer in de week en wil graag aankomen, zowel in vet als spier.
Welke zou ik het beste kunnen kopen ?
Reviews van beide shakes zijn goed alleen er wordt gezegd dat in de mammoth shakes veel suiker zit, heeft dit een slechte invloed op je lichaam ?

waarom wil je per see aankomen in vet ? Ik zou dat niet als doel stellen.. Als je je richt op spiermassa komt dat vet er vanzelf wel bij (en zo niet ... joepie !)

• Topic Starter Topic Starter
Mijn doel is gewoon om aan te komen, ik ben niet iemand die hele maaltijden gaat klaarmaken ik heb niet alle tijd daarvoor.
En mijn schema was gemiddeld ik eet elke dag anders en de ene keer wat meer als de andere dag.

Laatst bewerkt:
Niet gek dat je niet aankomt, dit eet mijn neefje van 10 volgens mij makkelijk weg.

tja... je eet als een lady....
wil je eruit zien als een vent, eet dan als een vent ;)

Ik wou haten op de mensen die gainers afraden maar als ik dan zie wat je maar eet op een dag sluit ik me er bij aan dat je gewoonweg meer moet eten

Hier is wat ik gemiddeld eet op een dag :

-Ontbijt 2 sneetjes brood met boter en beleg
-Lunch : bolletje met kaas en kipfilet
-2de lunch : meestal een snack of junkfood
-Avondeten
-Minimaal 1x per dag fruit
-Snachts eet ik meestal nog snack of brood

Dit is wat ik meestal eet, soms wat meer en soms wat minder maar hoeveel ik ook eet ik kom geen grammetje aan !

hihi

Mensen geen moeite doen het is gWn een troll waiste of time!!

Waiste of waste?

mammoth zit vol suikers

gewoon whey + oats

goed genoeg

Hahaha je eet over een hele dag wat ik in 2 van mn 6 maaltijden eet.
Je eet vreselijk weinig en de verkeerde dingen, vooral niet de goede dingen.
Kijk eens rond in de voeding sectie.

Terug
Naar boven