Fitness Seller

Welke weightgainer?

Weightgainer kan prima hoor onzin mensen die dat afraden. neemt niet weg dat de rest van je voeding ook goed moet zijn

Weightgainer kan prima hoor onzin mensen die dat afraden. neemt niet weg dat de rest van je voeding ook goed moet zijn

Natuurlijk kan het, ik zou dan wel niet voor zo'n suikerbom gaan. Hiernaast prefereer ik vast voedsel altijd boven vloeibaar..

(maar check zijn voeding is)

- Dit bedoel ik, het is gewoon om de weight gainer erbij te nemen zodat ik tenminste een aanvulling op me voeding heb.

Dan nog ga je er niks mee bereiken als jouw voeding niet in orde is.
Ik heb vroeger ook mammoth genomen toen ik ook ongeveer als jou at.
Ben er geen gram mee aangekomen.
Komt door de instelling die je hebt, je denkt dat het je gaat helpen, je overschat de werking, gaat doordat je nog geen eetlust hebt opgebouwd al snel vol zitten en eet vervolgens nog minder zodat je die shakes maar kan blijven drinken.
Gebeurt bij elke beginner.
Later ontdek je dat je er helemaal naast zat en dat je idd veel beter je voeding eerst op had moeten krikken.
Je zoekt nu naar een makkelijke oplossing, maar er zijn geen makkelijke oplossingen als je groot wil worden.
Gewoon vreten, vreten, vreten.
Als je met eten iets van 10 kilo bent aangekomen en het word moeilijk, dan kan je weightgainers er bij nemen.

---------- Post added 10 December 2012 at 18:27 ----------

Natuurlijk kan het, ik zou dan wel niet voor zo'n suikerbom gaan. Hiernaast prefereer ik vast voedsel altijd boven vloeibaar..

(maar check zijn voeding is)

Waarom wil je geen suiker als ik vragen mag?
Wat is er in jouw ogen zo slecht aan suiker? :o

Wat is er in jouw ogen zo slecht aan suiker? :o[/QUOTE]

Ik beperk mijn inname van garaffineerde suikers het liefst vanwege o.a.:
-constanter energieniveau (minder dipjes)
-beter voor je gebit
-minder verlangen naar zoetigheid
-minder honger
-meer vitamines en mineralen

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 19:26 ----------

- Dit bedoel ik, het is gewoon om de weight gainer erbij te nemen zodat ik tenminste een aanvulling op me voeding heb.

In jouw geval is je voeding een aanvulling op je gainer

Wat is er in jouw ogen zo slecht aan suiker? :o

Ik beperk mijn inname van garaffineerde suikers het liefst vanwege o.a.:
-constanter energieniveau (minder dipjes)
-beter voor je gebit
-minder verlangen naar zoetigheid
-minder honger
-meer vitamines en mineralen
[/QUOTE]

Aah okay.
Andere redenen dan ik dacht. :)
Vind dat veel mensen nogal doen alsof suiker gif is en dat je er vet van word somehow :rolleyes:

Ik gok dat de topic starter ondanks alle reacties toch een weightgainer heeft aangeschaft.
We noemen dat 'askhole'.
Iemand die om advies vraagt maar er niks mee doet.
Topic starter, mag ik je vragen wat je denkt dat er gebeurt als je de eightgainer op hebt?
Je hebt geen eetlust opgebouwd dus je zal gewoon weer alles kwijt raken wat je bent aangekomen aangezien je niet meer wil gaan eten dan je al doet.

Olijfolie drinken.

Terug
Naar boven