XXL Nutrition

Wendler of Stronglifts kiezen

wendler

Stronglifts, later pas wendler.

Stronglifts ga je veel sneller in het begin vooruitgang mee boeken.

zou voor een 5x5 schema gaan, en later 5-3-1.. dit heeft voor mij goed gewerkt.

Bill Starr...Glenn Pendlay...

• Topic Starter Topic Starter
Bill Starr...Glenn Pendlay...

Bill Starr heb ik in men jonge jaren tijdje gedaan en zeer tevreden van !! Daarom nu wil ik 2012 opnieuw inzetten met iets in die aard ;) Bedoeling eerst was 4dagen per week te trainen maar uit ervaring weet ik dat ik beter ga op 3dagen en wil tussendoor meer tijd in cardio stoppen.

Wendler, omdat Mehdi er geen drol verstand van heeft.

als je weer vers begint, kan je ook startingstrength pakken, is snellere progressie en als je aantal keer stalled dan wendler.

Wendler, omdat Mehdi er geen drol verstand van heeft.

+1. vraagt veel geld voor iets dat hij niet zelf geschreven heeft + zou je iemand vertrouwen die met moeite 100 kan front squatten en 70kg kan overhead pressen. Rip-off van bill-starr en dergelijke. Alhoewel ik Wendler ook niet echt origineel vind.

• Topic Starter Topic Starter
Zal Wendler als basis gaan pakken voor 2012, thx voor de replies ;)

+1. vraagt veel geld voor iets dat hij niet zelf geschreven heeft + zou je iemand vertrouwen die met moeite 100 kan front squatten en 70kg kan overhead pressen. Rip-off van bill-starr en dergelijke. Alhoewel ik Wendler ook niet echt origineel vind.

lol welk geld... alles van stronglifts is 100% gratis. doe eens je huiswerk voordat je uit je mond begint te schijten. 5/3/1 is daarentegen NIET gratis. heb em hier wel liggen die 2011 editie wil em best posten als ik over 500 jaar heir weer op kom en ik een pm zie

lol welk geld... alles van stronglifts is 100% gratis. doe eens je huiswerk voordat je uit je mond begint te schijten. 5/3/1 is daarentegen NIET gratis. heb em hier wel liggen die 2011 editie wil em best posten als ik over 500 jaar heir weer op kom en ik een pm zie

grapjas, heb je wel eens gehoord van de inner circle waar hij mee op de proppen is gekomen? Iedereen van het forum er af en geld betalen als je in die inner circle wil. (http://strongliftsinnercircle.com/join/) Oh en de geweldige coaching die hij biedt, waar mee hij staat te pochen dat hij de duurst betaalde coach is van het internet. En natuurlijk zijn wekelijkse geweldige aanbiedingen die echt maar 2 dagen staan en je moet nu beslissen, want o wee als je het mist.
En denk maar niet dat je iets kritisch mag zeggen over Mehdi, insta-perma-ban.

Mehdi is een marketing-mannetje, niet meer en niet minder.

grapjas, heb je wel eens gehoord van de inner circle waar hij mee op de proppen is gekomen? Iedereen van het forum er af en geld betalen als je in die inner circle wil. (http://strongliftsinnercircle.com/join/) Oh en de geweldige coaching die hij biedt, waar mee hij staat te pochen dat hij de duurst betaalde coach is van het internet. En natuurlijk zijn wekelijkse geweldige aanbiedingen die echt maar 2 dagen staan en je moet nu beslissen, want o wee als je het mist.
En denk maar niet dat je iets kritisch mag zeggen over Mehdi, insta-perma-ban.

Mehdi is een marketing-mannetje, niet meer en niet minder.

sounds like hes gonna need mehdication when he meets the Kain!Z1z!Z!Z!Z!Z!Z!!

Nog vergeten: hij is een belg. Nuff said

oooooooooooow snap

knock-out.jpg

hihi

het moet verander zijn, want vroeger stond op de site dat je moest betalen voor begeleiding. En nog prijzig ook.

en dan nog, wie vertrouwt nu een kerel waarvan het getal van de centimeters hoger is dan dat van de kilos?

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 21:21 ----------

Hola. Waren de klompendragende kezen niet de wrekken?

lol :D

Laatst bewerkt:
Er staat best wat aardige informatie op Stronglifts. Bijv. over mobiliteitsoefeningen, heb ik veel aan gehad. Maar verder probeert hij idd via gladde marketing te verdienen aan kennis van anderen = rip off.

Terug
Naar boven