MauZZer
Cool Novice
- Waardering
- 2
Simpele vraag Wendler 5/3/1 of Stronglifts 5x5 kiezen voor 2012 ?? Doel sterker, groter en fitter worden !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedoeling eerst was 4dagen per week te trainen maar uit ervaring weet ik dat ik beter ga op 3dagen en wil tussendoor meer tijd in cardio stoppen.Wendler, omdat Mehdi er geen drol verstand van heeft.
+1. vraagt veel geld voor iets dat hij niet zelf geschreven heeft + zou je iemand vertrouwen die met moeite 100 kan front squatten en 70kg kan overhead pressen. Rip-off van bill-starr en dergelijke. Alhoewel ik Wendler ook niet echt origineel vind.
lol welk geld... alles van stronglifts is 100% gratis. doe eens je huiswerk voordat je uit je mond begint te schijten. 5/3/1 is daarentegen NIET gratis. heb em hier wel liggen die 2011 editie wil em best posten als ik over 500 jaar heir weer op kom en ik een pm zie
grapjas, heb je wel eens gehoord van de inner circle waar hij mee op de proppen is gekomen? Iedereen van het forum er af en geld betalen als je in die inner circle wil. (http://strongliftsinnercircle.com/join/) Oh en de geweldige coaching die hij biedt, waar mee hij staat te pochen dat hij de duurst betaalde coach is van het internet. En natuurlijk zijn wekelijkse geweldige aanbiedingen die echt maar 2 dagen staan en je moet nu beslissen, want o wee als je het mist.
En denk maar niet dat je iets kritisch mag zeggen over Mehdi, insta-perma-ban.
Mehdi is een marketing-mannetje, niet meer en niet minder.
lol welk geld... alles van stronglifts is 100% gratis. doe eens je huiswerk voordat je uit je mond begint te schijten. 5/3/1 is daarentegen NIET gratis. heb em hier wel liggen die 2011 editie wil em best posten als ik over 500 jaar heir weer op kom en ik een pm zie

Hola. Waren de klompendragende kezen niet de wrekken?
lol![]()