XXL Nutrition

Werken ... En eten;)

Corax

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Kleine vraag:

Ik vraag me af hoe jullie dat allemaal doen tijdens de werkuren. Toen ik stage deed at ik een groot ontbijt, een shake rond 10u, groot middagmaal, een eiwitreep in de namiddag en dan thuis opnieuw een groot avondmaal. En dan nog 2 kleine maaltijden na het avondmaal ... Ik at 's middags altijd kip met rijst trouwens, de reacties waren hilarisch.

Nu vroeg ik me af of die shake en die eiwitreep wel goed genoeg zijn. De eiwitreep was zelf gemaakt, dus ik wist perfect wat erin zat. Maakt dat dan zo'n verschil uit of je dan bv nog een bakje rijst met kip eet, of een eiwitreep. Eiwitten zijn eiwitten en koolhydraten zijn koolhydraten, right? Of sla ik de bal verkeerd:o

Enlighten me!

Corax

tsja eten op het werk is altijd lastig, ik heb gewoon een kwartier pauze en schuif ik gewoon snel wat kwark/melk/brood naar binnen. In een kwartier kun je heel wat binnenkrijgen.

Tussen die twee maaltijden zal wel ongeveer 6 uur zitten, dat is een best lange tijd en ik weet niet wat voor werk je doet maar zeker bij lichamelijk zwaar werk moet je er nog wel een fatsoenlijke maaltijd tussen hebben Wat zijn de voedingswaarden van de eiwitreep dan?

ik kan eten wanneer ik wil achter mn pc op het werk:)

Ik zit in de beveiliging, ik werk dus niet, kan de gehele dag mn eten opwarmen in de magnetron ed..
Er staan ook liters spa in de koeling te wachten, evenals de groene thee, die ik elk moment kan pakken..

Nee, ik ga niet meer terug de bouw in, of andere (drukke) banen.. :D

Maar Corax, je kunt dan gewoon veel brood menemen ofzo.. Is niet ideaal, maar beter dan niets!

• Topic Starter Topic Starter
Jep, brood zie ik (samen met eiwitrepen) als enige oplossing eigenlijk. De eiwitreep was zelfgemaakt en er zat (ongeveer) 30gr eiwit in, 28 gram kh en 2 gram vet ... Eiwitrepen uit de winkel vind ik veel te duur en het zou me niet verbazen mocht er allerlei brol inzitten dat niet op de verpakking vermeld is:)

Eitjes koken thuis en meedoen voor in je pauze is toch ook helemaal niet duur?

Terug
Naar boven