XXL Nutrition

werken of trainen?

jossmos

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
14
Lengte
1m75
Massa
88kg
hey beeschten
ik werk in de recreatie en heb daardoor helaas geen tijd meer om te trainen en dat is best wel k*t. dus was ik aan het denken om te stoppen met werken, maar dan heb ik weer geen geld meer! ik weet dus echt niet wat te doen. maar ik zou graag daar willen blijven voor de collega's.
iemand goede raad voor mij?

Werken man. Met geld krijg je meer p*ssy dan met spieren, geloof mij.

bedenk iets zodat je het kan combineren. Werk je op een vakantiepark? organiseer 3x per week een work-out voor de gasten. Kun jij trainen en hebben de gasten weer een extra voorziening. Win - win :)

Gewoon uitkering trekken en gaan trainen, of part time gaan werken oid.

tijdens je pauze trainen op het werk,
zo word je echt groot.

Ik heb ook wel eens mijn ontslag ingediend omdat ik mijn fysiek zag verdwijnen en niet meer kon trainen (werkte gemiddeld 80u per week), had wel gezorgd dat ik meteen nieuw werk had.

Waardoor zou je het niet kunnen combineren trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
Waardoor zou je het niet kunnen combineren trouwens?
omdat ik van vrijdag tot maandag van 10.00u tot 02.00u a 03.00u werk en in de week van 12.00u tot 22.00u. met deze uren wordt het lastig om te trainen en nu is het nog mogelijk om doordeweeks wat te doen maar vanaf juli ben ik er elke dag van 11.00u tot 01.00u a 02.00u en dan heb ik 1 op 10 dagen vrij.:(

omdat ik van vrijdag tot maandag van 10.00u tot 02.00u a 03.00u werk en in de week van 12.00u tot 22.00u. met deze uren wordt het lastig om te trainen en nu is het nog mogelijk om doordeweeks wat te doen maar vanaf juli ben ik er elke dag van 11.00u tot 01.00u a 02.00u en dan heb ik 1 op 10 dagen vrij.:(

Ik zou gewoon thuis een homegym maken...

Veel zwart werk dus :p
Idd een homegym, ik werk ook vaak 12u diensten en buiten koken, slapen, heb ik dan nog net genoeg tijd om te trainen.

Ik werk op vergelijkbare tijden, heb nu ook een homegym aangeschaft en train doordeweeks voordat ik ga werken en het weekend is rust.

Je kan het makkelijk combineren vereist alleen wat discipline, en een homegym of een gym die vanaf 9 uur open is.

Wat voor werk doe je dan?

---------- Toegevoegd om 01:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ----------

Ik haat werken sowieso, krijg het gewoon benauwd bij de gedachte dat ik verplichtingen heb. Ik werk meestal 1 of 2 maanden heel veel en neem dan ontslag (mede omdat ik vind dat ik niet genoeg kan eten en/of trainen) en ga dan weer de komende maanden vooruit op dat geld.

Gewoon uitkering trekken om je voedsel en supps te betalen en tankstations en tabakwinkels beroven om je gear te betalen. :thumbup:

En vergeet wijven, die h**ren kosten je alleen geld en je krijgt er alleen koppijn van.

Tja, dat weet je als je vragen stelt bij je sollicitatie. Jij moet zelf uitmaken wat belangrijker is, kunnen wij niet voor jou.

homegym. als je iets echt wil kan je er wel tijd voor maken.

Werken, logisch....

Als je stopt zie je collega's ook niet meer..ander werk zoeken, met uren zodat je kan blijven trainen. Ander werk word je ook wel gewoon. Succes

Of voor 12u trainen in de week?

Laatst bewerkt:
Trainen, logisch. Mo money mo problems. Wel eens aan hosselen gedacht? zal veel avonddiensten zijn maar verdient niet slecht :P.

Misschien is er bij jou een gym 24/7 open. Dan moet je daar gaan en anders homegym.

Terug
Naar boven