XXL Nutrition

Werking/bijwerking trenbolone

Ssjaak

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
115kg
Ik heb een vraag over de werking en bijwerkingen van trenbolone.

Dit is sinds jaren weer een injectie kuur en heb in het verre verleden weleens finaject gebruikt.

Van finaject weet ik nog wel dat ik geen oog meer dicht deed en dat ik me s'nachts letterlijk voelde groeien. De juice voelde door je lichaam heengaan.

Nu ben vorige week aan de supertrenbolone begonnen (150mg) op 1ml en wilde 1 x in de 3 dagen zetten. Omdat ik er niks van merkte qua slapeloze nachten en de zweetbuien waar ik over gelezen had heb ik de 2e keer de dosis verhoogt naar 1 1/12 ml. Ook met deze dosering geen sides dus heb ik de dosis gisteren verder verhoogt naar 2ml. Ik slaap nog steeds als een roos en heb geen last van zweetbuien oid..
Wat ik wel ervaar is dat ik nog nooit zoveel last heb gehad van het injecteren als nu.. Niet op het moment of erna maar de dag en dagen erna voel ik goed dat ik geïnjecteerd heb.

Ik zou graag jullie ervaringen horen met Tren en supertren. Is het te snel voor de genoemde bijwerkingen of had ik ze al moeten hebben?

Ik ben totaal niet thuis in AAS. Maar waarom wil je zo graag side's ervaren?

Het gaat er toch om dat het zn 'werk' doet. als je gaind dan is het goed.

Lijkt me niet echt slim om elke keer met 0,5 ml te verhogen tot je side's gaat merken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben totaal niet thuis in AAS. Maar waarom wil je zo graag side's ervaren?

Het gaat er toch om dat het zn 'werk' doet. als je gaind dan is het goed.

Lijkt me niet echt slim om elke keer met 0,5 ml te verhogen tot je side's gaat merken.

Haha daar zit wel wat in maar als je leest dat dit toch wel de normale sides zijn dan het het wel een gemis ook al is het niet fijn..;)

Maar verder dan 2ml ga ik ook niet of er moet een ander inzicht/advies komen.

Haha daar zit wel wat in maar als je leest dat dit toch wel de normale sides zijn dan het het wel een gemis ook al is het niet fijn..;)

Maar verder dan 2ml ga ik ook niet of er moet een ander inzicht/advies komen.

Als je er op gaint is het goed, anders heb je mss wel fake shit te pakken. Snap ook niet zo goed waarom mensen rare producten als supertren willen pakken en niet gewoon tren.

Misschien had ik dat beter kunnen doen Mike maar ik dacht mss is dit beter.
En over het gainen kan ik nog niks zeggen daar ben ik zelf ook benieuwd naar..

Als je er op gaint is het goed, anders heb je mss wel fake shit te pakken. Snap ook niet zo goed waarom mensen rare producten als supertren willen pakken en niet gewoon tren.

heb voorheen gewone tren gebruikt ben nu ook bezig met supertren op 450mg p/week en op beetje zweetbuien na geen sides, op tren E in me vorige kuur op slechts 300mg deed ik geen oog meer dicht. Nu slaap ik als een roos :)

Zet je die supertren maar 1 x per week Pluisman?

ik zet 3 keer in de week ivm het gedeelte tren ace wat er in zit, kan ik ook mooi me test en primo verdelen voor mooie bloedwaardes

heb voorheen gewone tren gebruikt ben nu ook bezig met supertren op 450mg p/week en op beetje zweetbuien na geen sides, op tren E in me vorige kuur op slechts 300mg deed ik geen oog meer dicht. Nu slaap ik als een roos :)

En je hebt er niet bij nagedacht dat dit kan zijn omdat de supertren ruk is? :p

ik zet 3 keer in de week ivm het gedeelte tren ace wat er in zit, kan ik ook mooi me test en primo verdelen voor mooie bloedwaardes

Ja oke.. Mijn dealer zei dat 1 x per week voldoende was wat ik ook een beetje vreemd vond ivm de tren ace. Ik hou het voorlopig even op 1 x in de 3 dagen. Even kijken hoe dat gaat.

En je hebt er niet bij nagedacht dat dit kan zijn omdat de supertren ruk is? :p

zit nu op 4 weken en begin serieus resultaat te zien vriend, moet het soms bijwerkingen hebben om te werken? zweet wel meer als op de tren E die ik op 300mg gebruikte heb alleen nu geen last van de slapeloosheid, krachttoename is belachelijk, en word elke weer droger, en ben iedere week zwaarder.

Heb jij ook last van de injecties..? Het is niet normaal hoeveel pijn ik heb. Op de dag van het zetten gaat het wel maar de dag erna begint de pijn en heb nu nog steeds last van de eerste injectie. IK heb dit nog nooit gehad, zelfs met stromba niet.

heb er een halfjaar geleden ook een kuurtje opzitten met super tren/ super sust
eerste 2 weken had ik ook niet normaal veel pijn na het injecteren erna is het verbeterd en ging alles wel vlotjes
vanaf week 3-4 werd ik wel elke nacht wakker van men nek & shirt die zijknat was van het zweten.. voor de rest niet zoveel sides, pas wel op met het verhogen.. die super gears ****en echt met je bloedwaardes

Volgens mij is dit geen logje? Verkeerde sectie dus :)

heb er een halfjaar geleden ook een kuurtje opzitten met super tren/ super sust
eerste 2 weken had ik ook niet normaal veel pijn na het injecteren erna is het verbeterd en ging alles wel vlotjes
vanaf week 3-4 werd ik wel elke nacht wakker van men nek & shirt die zijknat was van het zweten.. voor de rest niet zoveel sides, pas wel op met het verhogen.. die super gears ****en echt met je bloedwaardes

Oke thnx.. Ik verhoog ook niet verder.. Ik ga op 1ml om de 3 dagen zitten.. En hoe zat het met je stoelgang? Ik moet gewoon 4 a 5 keer per dag naar de wc. Normaal is het 1 tot 2 keer.

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 12:38 ----------

Volgens mij is dit geen logje? Verkeerde sectie dus :)

Het is inderdaad geen logje maar ik wist niet waar ik het anders moest posten. Er staan namelijk gelijksoortige topics in deze sectie..

Verplaatst naar juiste gedeelte van de sectie.

Ik snap pluisman wel. Hoe meer sides, hoe harder je groeit. Hoe minder sindes, des te minder gebeurt er ook....Dat zal iedereen die dit beide meegemaakt heeft met mij eens zijn :)

Dan begin ik nu langzaam te groeien... :D

Terug
Naar boven