MuscleMeat

Wetstreid informatie

Bezoekers in dit topic

Gast 143284

Cool Novice
Lid geworden
18 mrt 2015
Berichten
31
Waardering
23
Hallo ik ben best nieuw op dit gebied maar ik heb wat vragen voor jullie en zou leuks zijn als jullie mij hier over informatie zouden kunnen geven

Ik ben nu 20 jaar oud geworden vorige maand en wil graag mee doen aan werstrijden . Maar ik weet dat het nog een lange weg te gaan is voor dat ik zover ben maar tog zal ik er hard voor blijven trainen

Welke bodybuild wetstreiden zijn er hier in nederland
Kom zelf uit limburg en zijn er ook wetstrijden hier in limburg .

Welke gewichts klassen zijn er eigelijk en heeft het ook met je lengte dan mee te maken ?

En et het dan mis eerst verstandiger mee te doen aan een mens fysiek wetstrijd om eerst stage ervaring mee te maken

Zelf ben ik nu zo als gezecht net pas 20 jaar geworden
Weeg 82kg
1,79 groot
Laatste meeting was 8,8% maar wil dit nu weer wat hoger houden om ook gewicht bij te komen

Ik weet dat het nog een lange weg te gaan is maar zal er tog net zo hard voor blijven trainen.
Hier nog wat fotos van mij

2015-09-26_18.15.50.jpg


IMG_20150926_144848.JPG


IMG_20150928_153551.JPG
 
Laatst bewerkt:
Watstreis? U what?
 
ja sorry zeg het net zelf ook al :/ maar kan het niet veranderen. sorry voor me dyslectie :/ nog meer mensen die willen verbetern, heb liever zinvolle informatie
 
Ik dacht dat hij informatie wilde over een reis.
 
Ik kom hier puur uit nieuwsgierigheid vanwege de mysterieuze titel.
 
P.S.: ik heb gehoord dat Google erg veel weet hierover.
 
P.S.: ik heb gehoord dat Google erg veel weet hierover.
Google geeft ook soms ouder informatie en dacht dat hier ook wel mensen zijn die er wat zouden vanafweten , en niet zinloos commentaar geven vanwege de titel beetje triest
 
Google geeft ook soms ouder informatie en dacht dat hier ook wel mensen zijn die er wat zouden vanafweten , en niet zinloos commentaar geven vanwege de titel beetje triest
Bij Google staat doorgaans een datum..
 
Maar als je te lui bent om te zoeken, dan komen hier straks vast wel een aantal behulpzame DBB'ers je te hulp schieten.
 
kerol kom op hee, alleen als je het forum doorbladerd weet je het antwoord al. het is trouwens ja, ja en ja
 
kerol kom op hee, alleen als je het forum doorbladerd weet je het antwoord al. het is trouwens ja, ja en ja

Welke gewichtsklassen zijn er?
Ja.
 
Ik zou iets aan de acne doen. Ziet er niet goed..
 
Gewoon hele lichaam onder de tandpasta smeren..
 
Back
Naar boven