XXL Nutrition

what about mijn schema?

cantdenyit

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
hallo,

dit is mijn schema, maar ik denk dat het niet echt in orde is, als je me ermee kan helpen hoor ik het graag!

Maandag:
Borst, Biceps, Schouders

Woensdag:
Rug, Triceps, Buik, achterkant schouders

Vrijdag:
Borst, Kuiten/benen, buik

Zondag:
Rug, triceps, buik

het is best slordig indd, ik doe 2 maal borst en rug per week, ijk weet niet of dit goed is? wil namelijk een grotere borst hebben.

en hoeveelheden sets raden jullie me aan om aan te komen, dus bijvb wat vollere borst, rug, armen etc te krijgen?
zelf doe ik byvoorbeeld: 20kg 15 keer, 25kg 12 keer, 30 kg 10 keer, 35 kg 6 keer.

heb hiernaast wel een goede voedingsschema denk ik, ben in ongeveer 5/6 maanden 14 kg aangekomen, en sta er nog aardig droog bij @ 67 kg.

alvast heel erg bedankt!

Laatst bewerkt:
Ik zou als ik jou was tricep en borst op 1 dag pakken. Bij veel oefeningen gebruik je beide spiergroepen.

Kracht - schema

Ik train ondertussen al 2 jaar en heb al wel veel resultaat geboekt , ik ben 15 kg bijgekomen en ben met bijna al de oefeningen serieus van gewicht gestegen maar ik ga nu precies niet meer vooruit en kom niet meer bij . Daardoor heb ik een nieuw schema , maar ik vraag mij af of dit schema wel een goed schema is voor spiermassa bij te komen en meer gewicht te heffen.
geef aub commentaar en tips

ik train 4 dagen per week maar het is een schema van 2 dagen dat ik dan 2 keer per week doe

Dag 1 en Dag 3

Borst:
Cardio : 10min
Bench press
Dumb. press incl
Pectorail mach
cable cross laag
Triceps:
One arm cable rev pulldown
one arm cable kick back
lying barbell ext
Dips 2 x maximum aantal
Benen:
leg ext.
seated leg curl
standing calf
buik:
abdom mach 4x10
crunches 3 x 30
leg raises 3 x 15

dag 2 en dag 4

cardio: 10 min
rug:
lateral mach
leverage row br
one arm cable cross over
dumb bent over row
schouders:
schoulder press
cable front raises
barbell upright row
dumb lateral
biceps:
curl mach
one arm cable curl
seated dumb curl
barbell curl
buik:
abdom mach: 4x10
side crunches 2x30
leg raises 3x15

dit doe ik dan 4weken 4 x 7
dan 2 weken 2 x 15
dan 4 weken 12-10-6-max

extrafatchip start een eigen topic ?

Ik zou als ik jou was tricep en borst op 1 dag pakken. Bij veel oefeningen gebruik je beide spiergroepen.

Kan hoeft niet, want je biceps zijn al vermoeid als jij je rug hebt getraind, maar je gebruikt ook je biceps bij de bp en de triceps zijn al vermoeid als je je borst hebt getraind. Zou het elke keer afwisselen 6 weken zo en 6 weken anders.

• Topic Starter Topic Starter
erg bedankt vr jullie reacties, ik heb ook gemerkt dat bij enkele rugoefeningen de biceps ook worden gepakt, dus die train ik dan wel samen, maar is het mogelijk om spiermassa te gainen door 2 x per week borst te doen en/of 2x per week rug?

Weet niet of je met 2x per week je rug en of borst te trainen optimale groei berijkt.
Als je 2x per week gaat trainen zou ik er wel voor zorgen dat je niet 2x vol traint.
Dus bijv 1e x echt vol trainen en dan naa een bepaalde rustijd nog 1 of 2 oefening voor de spiergroep.

Terug
Naar boven