AndroidHealthClinic

WhatsApp

phillyfreezer

Ripped Bodybuilder
Waardering
210
Lengte
1m76
Massa
102kg
Vetpercentage
15%
Sinds een paar dagen worden mijn berichten niet ontvangen, en ontvang zelf ook geen berichten. Krijg dus maar een groene V tekentje... Wie heeft hier ook last van???

wat is je nummer dan probeer ik het ff

• Topic Starter Topic Starter
niet ouwehoeren aub

hahahahaha ruudjee :roflol:

reinstall?

lekker bezig k*t ecto's nu is cafe allebei gesloten

Welk OS draai je op?

As with any beta software, we need your help finding and reporting bugs – so please email s40-support at whatsapp dot com if you run into any problems with WhatsApp Messenger on your Nokia S40 phone. You can also contact us directly from the app via Options > About > Contact (that is preferred method when reporting bugs)
Please keep in mind that the product is still in beta and has limited functionality when it comes to multi-media or group chat. We plan to continue development efforts to further improve the application by fixing existing bugs and adding new features. Stay tuned…
Symbian draait nog volledig in Beta stadium. Kan dus van alles zijn. Report het bij ze en vaak is het probleem dan spoedig opgelost dmv een update.

Of contact ze via Twitter http://twitter.com/#!/whatsapp

Laatst bewerkt:
Moet je niet gewoon updaten?

mijne is geen s40, mijne is s60 3rd

mijne is geen s40, mijne is s60 3rd

Het gehele Symbian gebeuren is nog maar half af. Zelfs de FAQ online is niet eens gereed.

Simpelste is report of Twitter, er staan nergens bekende problemen vermeld en de enige mogelijke oplossing die gegeven word is een reinstall maar dat heb je al gedaan zeg je.

Het gehele Symbian gebeuren is nog maar half af. Zelfs de FAQ online is niet eens gereed.

Simpelste is report of Twitter, er staan nergens bekende problemen vermeld en de enige mogelijke oplossing die gegeven word is een reinstall maar dat heb je al gedaan zeg je.

ik heb net via tell gekeken bij system report, gisteren was er dus een probleem mee staat dat het is opgelost maar wss toch niet

ff mn tel opnieuw starten kijken of dat helpt

thanks anyway

Ik neem aan dat de reinstall wel gebeurd is met een opnieuw gedownloade versie?

WhatsApp geeft altijd problemen.

philly is banned

Terug
Naar boven