- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb dit vanochtend gezien, vond het een leuk filmpje!
Door de dag heen zijn er wel wat vragen op komen rijzen:
Hoe kan het dat er schijnbaar verschillende soort vet zijn oid? (andere moleculaire samenstelling)
En moet er voor de verbranding van een andere samenstelling ook iets anders gebeuren?
En hoe wordt voedsel omgezet in C55H104O6, stel je eet ijzer (is F toch in de binas?)
, op school geleerd, maar om het zo in het praktijk te zien is dat altijd mooi.Ruminants are mammals that are able to acquire nutrients from plant-based food by fermenting it in a specialized stomach prior to digestion, principally through bacterial actions. The process typically requires regurgitation of fermented ingesta (known as cud), and chewing it again. The process of rechewing the cud to further break down plant matter and stimulate digestion is called "Rumination".[1][2] The word "ruminant" comes from the Latin ruminare, which means "to chew over again".
Is dat van gras srs waar?
Dan ga ik dat proberen, want geloof er geen donder van haha, gewoon voetbalveldgras?
Maar er is dus maar 1 o2 molecuul nodig om zo'n vetmolecuul geheel te laten omzetten naar water en co2?
Want bij C55H104O6 hou je dan heel wat H'tjes en C'tjes over, wat gebeurt daarmee dan?
Ben nu ook wel nieuwsgierig nmlMaar dan is er nog steeds het probleem dat ik niet kan zien of het gras daadwerkelijk in mn stront zit.
Goede oplossing waar ik mn dump kan laten?

Heb dit vanochtend gezien, vond het een leuk filmpje!
Door de dag heen zijn er wel wat vragen op komen rijzen:
Hoe kan het dat er schijnbaar verschillende soort vet zijn oid? (andere moleculaire samenstelling)