- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Optimum Nutrition vind k erg lekker. Heeft ook een award gewoon voor 'Protein Product of the Year'.
power suplements goeie smaak / kwaliteit
hiervoor heb ik revolutions gehad .. 3 weken na opening is de smaak/ geur er helemaal uit en t bevat maar 70 procent eiwit dus veel lactose .. etc
Hey mensen wie kan een link plaatsen dan waar ik Optimum nutrition kan bestellen?
het liefst een nederlandse site, anders duurt het te lang
je hebt de whey van revolutions, ok dit is een goede whey, maar in vergelijking met ON gold toch een subtopper aangezien de snelheid/opneembaarheid gewoon niet snel genoeg is in vergelijking met de aminogen van ON. ON gold wordt niets voor niets hier zo geprezen, het is een top-product en ik gebruik het ook al een tijdje. Het is bovendien erg lekker. Dan heb je nog Elite whey van Dymatize en deze is toch wel nog beter en sneller opneembaar door zyntrex ipv aminogen, deze hydro is nog beter voorverteerd. het klopt ook wel want deze poeder blaas je gewoon weg als een stofwolk, zo fijn. Bovendien zitten uiteraard ook de peptides, glutamine en natuurlijk de bca's evenveel aanwezig als in die van ON.