Fitness Seller

Whey Aanraders

Optimum Nutrition vind k erg lekker. Heeft ook een award gewoon voor 'Protein Product of the Year'.

No doubt deze is wel één van de beste op de markt! Ik gebruik deze al een hele tijd en nu voor een keer,omdat whey gold van optimum op was, heb ik elite van dymatize gekocht. Deze is kwalitatief gezien wel gelijkwaardig ongeveer, en goedkoper!

Whey

Ik gebruik al een tijdje PURE WHEY van performance.
Ik heb al veel gebruikt van verschillende merken en sommige ben ik na een maand al moe.
Maar deze vindt ik lekker en alle smaken zijn goed vindt ik persoonlijk.

Elite van Dymatize heb ik mij laten adviseren in de winkel. Ik heb hem nu 2 dagen dus veel kan ik er niet over vertellen. Ik heb de Berry blast voor de smaak en vind hem erg lekker. Wat verkopen ze bij jou op de sportschool? Ik zou zeggen even proven ;)

Zelf ben ik wel tevreden met de Whey van XXL Nutrition en InShape Supplements...goed te mengen EN..belangrijk goed van smaak:brew: :zuip:.

Optimum nutrition whey

Revolutions pure whey

beide heel lekker,revolutions is wel een pak goedkoper...

Ik vond ON whey persoonlijk wat minder omdat de smaak minder is in vgl met dymatize/whey gourmet/substance... en gemixt is hij ook maar wat flets (zelfs met melk).

Ik heb revolutions, mengt heel goed en smaak is heel lekker. Heb juist MRM whey pumped gekocht maar kan er nog niet veel van zeggen.
Met performance had ik minder goede ervaringen.

power suplements goeie smaak / kwaliteit

hiervoor heb ik revolutions gehad .. 3 weken na opening is de smaak/ geur er helemaal uit en t bevat maar 70 procent eiwit dus veel lactose .. etc

power suplements goeie smaak / kwaliteit

hiervoor heb ik revolutions gehad .. 3 weken na opening is de smaak/ geur er helemaal uit en t bevat maar 70 procent eiwit dus veel lactose .. etc

Welke smaak van power supplements had je?

gebruik al een tijdje hun whey gainer smaak choco, is best redelijk te drinken maar wil nu banaan pakken.

• Topic Starter Topic Starter
Hey mensen wie kan een link plaatsen dan waar ik Optimum nutrition kan bestellen?
het liefst een nederlandse site, anders duurt het te lang

- Power Supplements Pure Whey Protein Isolate
- XXL Nutrition Instant Whey Protein
- Optimum Nutrition 100% Whey Protein Gold Standard

Whey isolaat van powersupplements...lekker en gezond

allemaal een pot nat

of moet ik zeggen droog

revolutions

Ok ik heb de hotste whey potten hier even op ene rijtje gezet!:) je hebt de whey van revolutions, ok dit is een goede whey, maar in vergelijking met ON gold toch een subtopper aangezien de snelheid/opneembaarheid gewoon niet snel genoeg is in vergelijking met de aminogen van ON. ON gold wordt niets voor niets hier zo geprezen, het is een top-product en ik gebruik het ook al een tijdje. Het is bovendien erg lekker. Dan heb je nog Elite whey van Dymatize en deze is toch wel nog beter en sneller opneembaar door zyntrex ipv aminogen, deze hydro is nog beter voorverteerd. het klopt ook wel want deze poeder blaas je gewoon weg als een stofwolk, zo fijn. Bovendien zitten uiteraard ook de peptides, glutamine en natuurlijk de bca's evenveel aanwezig als in die van ON.

Conclusie:

Beste whey in kwaliteit;1. Elite 2. ON Gold 3. revolutions
Beste whey in prijs/kwaliteit verhouding; 1. revolutions 2 Elite 3. ON Gold
Beste smaak; 1. Revolutions(volle smaak) 2. ON 3. Elite

Sindskort ben ik overgestapt van ON naar Elite van Dymatize. Scheelt niet veel, maar ik moet weer zo nodig een purist zijn en de beste hebben wil het niet aan me blijven knagen:cool:

ik altijd MDY goed spul. en smaak erdelijk

Terug
Naar boven