Fitness Seller

whey advies gevraagd

wills kracht

Novice
Waardering
0
mannen,

ik ben op zoek naar een goede shake.ik heb gelezen dat je het beste een shake kunt gebruiken met verschillende eiwit vormen erin casseine ,whey ed.om een betere opname te garanderen .en om het time relaese effect te verkrijgen.
het beste is ook nog eens om ion exchange whey te gebruiken.ergens anders lees je weer dat je hydro whey moet hebben , lekker makkelijk allemaal.zelf mag ik geen suiker of andere zoetstoffen hebben.
liefst heb ik choco.en een beetje prijsbewust natuurlijk.
wie heeft een goede tip????

Optimum whey ON Gold Standaard, goeie prijs kwaliteit verhouding.
De beste whey met traagste afgifte is eerst hydrolisaat - isolaat - concentraat.

Ja alle(in ieder geval de meeste) whey shakes zijn zowiezo wel een mix van hydro-isolaat en concentraat, maar dat kan geen kwaad want het wordt wel snel opgenomen. Ik gebruik zelf al heel lang optimum en door de aminogen wordt die snel opgenomen. Verschil tussen hydro en concentraat zit 'm in de zuiverheid, maar dit maakt toch niet uit aangezien de opneembaarheid en snelheid vcan opname wat beter gaat, dus door deze compensatie zit er niet zo veel verschil in.

Wil je toch de ultra snelle opneembaarheid voor na de training, dan kan je het beste peptides meenemen, meestal zitten die in aminozuren caps, dit is dus pure hydro! naar mijn mening voldoet een goede whey zeker!

Voor het slapen kan je dus voor casseine gaan, ook daar heb je(in geringe mate)pure casseine shakes van.

Terug
Naar boven