MuscleMeat

whey en caseinaat shakes

Haldur

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
25%
hey allemaal ik ben nu al een goede 3 weken bezig met cutten en ik merk al wat resultaat maar nu heb ik onlangs en pot whey gekocht van Nanox voor na mijn KT, en een pot eiwit (caseinaat) om in te nemen voor het slapen gaan.

hier de voedingswaarden:

-Nanox whey: per 30g:

117.35 kcal
21.75g eiwitten
5.08g kh
1.23g vetten

-all stars hy-pro eiwit (caseinaat): 30g:

109Kcal
25.8g eiwitten
0.5g kh ( waarvan 0.2g suikers)
0.4g vetten

Ik heb geen idee of dit goede producten zijn maar aangezien ik nog maar een beginnende bber ben dacht ik om nog wat te wachten voor een eiwit95 shake te nemen (nu is het een 85). Iemand die mij kan helpen omtrend deze shakes. Volgens mij zit ik goed maar ik ben niet thuis in deze wereld van shakes dus ja toch maar even vragen.

greetz Haldur

Beste kan je je supps kopen bij www.xxlnutrition.nl www.sportfood.nl www.bodyenfitshop.nl
Dit zijn de sponsors van dit board en bieden alle hoge kwaliteit. Ook kan je reviews op de site vinden en uitleg over de producten, zodat je zeker weet dat je iets goeds koopt.
Op het 1e gezicht zien jou supps er ook goed uit, maar denk dat je ook zeker goedkoper en beter uitbent bij de bovengenoemde winkels!

• Topic Starter Topic Starter
Beste kan je je supps kopen bij www.xxlnutrition.nl www.sportfood.nl www.bodyenfitshop.nl
Dit zijn de sponsors van dit board en bieden alle hoge kwaliteit. Ook kan je reviews op de site vinden en uitleg over de producten, zodat je zeker weet dat je iets goeds koopt.
Op het 1e gezicht zien jou supps er ook goed uit, maar denk dat je ook zeker goedkoper en beter uitbent bij de bovengenoemde winkels!

bedankt, maar ik ben niet zo voor internet aankopen. Heb er al nare momenten mee meegemaakt. Ik heb mijn producten in Workout gekocht een niet echt grote bekende winkel (zijn er maar 2 van, gent en brussel) maar ja dat zegt nu niet veel hé. Ik heb wel gezien dat ze daar performance en BSN producten verkopen mss overschakelen naar die? ik heb hier al veel positieve reacties op gezien en prijs maakt niet zoveel uit voor mij (natuurlijk ook niet overdrijven).

greetz

Terug
Naar boven