AndroidHealthClinic

Whey hydrolisaat van de body en fit shop

Bezoekers in dit topic

Nathan77

Novice
Lid geworden
3 apr 2014
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
98kg
Goedendag allemaal.

Ik wilde vragen of er hier mensen ervaring hebben met de Whey hydrolisaat van de body en fit shop.
Ik lees overal dat het zo erg duur moet zijn, maar bij B&F kost 2000 gram (71 Shakes) 39,90 euro.
Eigenlijk vindt ik deze prijs wel meevallen, maar twijfel dan wel of dit ook echt goed spul is.
Normaal bestel ik alles bij de MDYshop, maar deze hebben geen Whey hydrolisaat .

Mvg.
 
Laatst bewerkt:
Ook zelfde last van je maag als je melk drinkt of andere zuivel?
Als je niet tegen lactose kan, dan is isolaat of hydrolisaat de uitweg.
 
Ook zelfde last van je maag als je melk drinkt of andere zuivel? Als je niet tegen lactose kan, dan is isolaat of hydrolisaat de uitweg.

Ik heb verder geen last hoor van zuivelproducten en met whey isolate van MDY ging het al een stuk beter, alleen kost zo een potje van 900 gram 40,00 euro bij MDY en ik doe er nog geen 4 weken mee.
 
Ik heb eigenlijk altijd een opgeblazen gevoel nadat ik een shake heb gehad en vaak krijg ik er ook buikpijn van. Nou had ik gelezen dat met whey hydrolisaat dit niet meer zo zou moeten zijn of in iedergeval een stuk minder, maar die van XXL is wel goed dus ?.

Neem enzymen met maaltijden.

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/enzymen/now-foods/betaine-hcl/
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/enzymen/natures-way/digestion-with-enzymes
https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl/product/1204/Enzymen-Complex-NOW-Foods-90-tabletten

Alle 3 zijn goed, maar ik denk dat enzymen complex het beste is.
 
Waarom hydrolisaat eigenlijk?
Hier is een goeie hydro, gegaranteerd.
http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/whey-hydrolisaat#tab_Description

Onze hydrolysaat wordt gemaakt van whey isolaat en heeft daarom hele goede voedingswaarden, veel eiwit, weinig vet en koolhydraten (lactose).

Whey Hydrolisaat van andere merken zijn vrijwel altijd hydrolisaten gemaakt van whey concentraat en bevatten daarom minder eiwit en meer vet en koolhydraten. Sommige bevatten ook een hydrolisaat van whey isolaat maar zijn dan direct 50% duurder (Dymatize)
 
Ik ervaarde hetzelfde, sinds ik why hydro van XXL gebruik nergens meer last van ;)
 
Ik heb eigenlijk altijd een opgeblazen gevoel nadat ik een shake heb gehad en vaak krijg ik er ook buikpijn van. Nou had ik gelezen dat met whey hydrolisaat dit niet meer zo zou moeten zijn of in iedergeval een stuk minder, maar die van XXL is wel goed dus ?.

Dat opgeblazen gevoel had ik ook altijd,maar sinds ik whey van XXL heb is dat helemaal over.
Gewoon de normale whey perfection(neutrale smaak).
 
Goedendag allemaal.

Ik wilde vragen of er hier mensen ervaring hebben met de Whey hydrolisaat van de body en fit shop.
Ik lees overal dat het zo erg duur moet zijn, maar bij B&F kost 2000 gram (71 Shakes) 39,90 euro.
Eigenlijk vindt ik deze prijs wel meevallen, maar twijfel dan wel of dit ook echt goed spul is.
Normaal bestel ik alles bij de MDYshop, maar deze hebben geen Whey hydrolisaat .

Mvg.

Ik heb goed ervaringen met de Whey hydrolisaat van bodyenfitshop. Kun je prima kopen :)
 
Ik heb goede ervaringen met Dymatize ISO-100 (gebruik ik ook vanwege die maag/darmklachten), maar de volgende pot wordt zeker de hydro whey van XXL.
 
Ik heb goede ervaringen met Dymatize ISO-100 (gebruik ik ook vanwege die maag/darmklachten), maar de volgende pot wordt zeker de hydro whey van XXL.
Hier idem dito... iso-100 is perfect.. maar ook erg duur. Moet zeggen dat de hydro van XXL beslist zo goed is. (en minder zoet wat ik een voordeel vind. )
 
Gebruik dan maar eens Dymatize ISO -100, werkt perfect bij maag en darm klachten.
En wat is duur een hobby kost nu eenmaal geld.
Kwaliteit is belangrijk,en dat mag wat kosten.
Toch! :thumb:
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ze waren erg nuttig voor mij.
Ik ga nu eerst een pot Whey Hydrolisaat van XXL bestellen en kijken hoe dit bevalt.

Ook allemaal nog de beste wensen voor 2015.

Mvg. Nathan.
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ze waren erg nuttig voor mij.
Ik ga nu eerst een pot Whey Hydrolisaat van XXL bestellen en kijken hoe dit bevalt.

Ook allemaal nog de beste wensen voor 2015.

Mvg. Nathan.

Ik kan je nu al vertellen dat die niet zal tegenvallen.
Ondertussen heb ik al 6 potten met vanille smaak ervan versleten.
 
Back
Naar boven