XXL Nutrition

Whey i.c.m Cardio ?

pekelvlees

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
103kg
Ik sport 3 x per week 1 uur en eigenlijk alleen Cardio.
Nu is mij vraag heeft het zin om na het sporten whey tegebruiken ?
Of is het weggegooit geld ?
Ga begin oktober wel beginnen met kt want ik wil weer wat spieren gaan kweken,ik ben afgelopen half jaar 37 kilo kwijt geraakt door sporten/dieeten :D

Ik pak altijd een shakie na het cardioën. Je lichaam is in katabole staat na het trainen, en dat wil je niet. Shakie + fructose (fruit), dat zou het op moeten heffen.

kan idd geen kwaad

Ga begin oktober wel beginnen met kt want ik wil weer wat spieren gaan kweken,ik ben afgelopen half jaar 37 kilo kwijt geraakt door sporten/dieeten :D

Ten eerste; Gefeliciteerd! :D

Het is niet niks om zoveel kg kwijt te raken. :thumbs:

Om terug te komen op je vraag. Je zou inderdaad een whey shake kunnen nemen na je training. Het zorgt voor snelle herstel van je spiermassa, welke op zijn beurt weer extra Kcal verbranden.

Wij hebben op dit moment een een goede whey-eiwit in on assortiment: Whey Perfection.

Scherp geprijsd + shakebeker/samples en gratis verzendkosten. :)

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag!

-Leon

Ten eerste; Gefeliciteerd! :D

Het is niet niks om zoveel kg kwijt te raken. :thumbs:

Om terug te komen op je vraag. Je zou inderdaad een whey shake kunnen nemen na je training. Het zorgt voor snelle herstel van je spiermassa, welke op zijn beurt weer extra Kcal verbranden.
Dat dus ;)

Boardsponsoren hebben goed spul.

wat is de redenatie om nu alleen cardio te doen? Met KT erbij ga je en meer vet verbranden, en je behoud/bouwt spieren

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben cardio op advies van de sportschool gaan doen,ik wou afvallen en conditie verbeteren want die was echt dramatisch.
Ben nu 2½ maand bezig met sporten en mijn conditie is echt met sprongen vooruitgegaan.
Het lag toch al in de planning als ik redelijk op gewicht zou wezen er krachttraining naast tegaan doen en daar begin ik begin oktober mee.

Is het niet beter een shake voor het sporten te nemen.
Voordat je lichaam de eiwitten tot zich neemt is het 1.5 uur verder ongeveer.

Kan iemand dit bevestigen?

Daarom neem je het ook in met water en niet met melk .

Terug
Naar boven