Fitness Seller

whey of protein 80?

smitsjuh

Cool Novice
Waardering
0
Na een tijd getraind te hebben en ondertusse me voeding eindelijk aardig op orde te hebben. (wat best wel erg wennen is) Wil ik dit wel gaan proberen, bedoeling is om te gaan clean bulke... welke kan ik dan beter bestellen???

alvast bedankt;)

Whey-isolate voor bij het opstaan en rond je training.

Casein Pro 90 als aanvulling en s'avonds voor het slapengaan.

Op welke tijdstippen gebruik je het?

Basisregels:
Whey
-na het opstaan
-vlak voor en na de training

Combinatieeiwit
-tussen de maaltijden

Als je moet kiezen uit één product, dan zou ik voor een mix van verschillende eiwitten gaan.

• Topic Starter Topic Starter
oke, ik heb er op moment het geld niet voor om ze allebij te halen ja of ik moet 1 kg potjes halen.. maar dan ist ook weer zo snel op..

en je bedoeld denk ik voor OF na de training?:P

en dan de combinatie van eiwitten is whey? en dan zoude jullie denk ik het huismerk van xxl aanraden of niet?

protein 80. die bestaat ook uit 30% whey. en wordt i.t.t. whey niet zo snel opgenomen door je lichaam dus dan kan je ook bijv. 's middags als je geen zin hebt in je zoveelste portie eieren zo'n shake naar binnen gooien.

xxl is prima en gezien je leeftijd is pro 80 de beste keus

Neem de whey + protein80 aanbieding. Heb je ze allebei.

XXL is prima spul, gebruik het al jaren. Ook nieuwe smaken erbij nu.

Whey in de ochtend en post workout, 80 voor het slapen gaan. En zoals andern al opmerkten, als je moet kiezen voor jou de 80.

Zie ff dat je met wat maten samen besteld bro. Scheelt fors in de prijs (tot wel 50%) of je 1 kg in de gym of 10 kg XXL koopt.

XXL is prima spul, gebruik het al jaren. Ook nieuwe smaken erbij nu.

Zie ff dat je met wat maten samen besteld bro. Scheelt fors in de prijs (tot wel 50%) of je 1 kg in de gym of 10 kg XXL koopt.

inderdaad! absurde prijzen op de sportschool, een vriend van me koopt op zijn sportschool 1 kilo voor 33 euro:eek:

Je kunt (zoals al iemand zei) ook kiezen voor protien80 + why van xxl...

zou dan samen 10kg doen. ben je stukken goedkoper uit ;)

inderdaad! absurde prijzen op de sportschool, een vriend van me koopt op zijn sportschool 1 kilo voor 33 euro:eek:

Idd, bij mij op de gym rekenen ze rond de 25 euro voor een pot van 750 gram.

Ik heb wel eens overwogen zelf per kg te gaan verkopen ruim onder die prijs, koop zelf toch altijd per 10 kg in en dan heb je ruimte zat om een ander een gunstiger prijs te bieden EN nog wat voor je moeite te krijgen.

Misschien een idee voor de TS?

syntha-6 nemen!!:klink: als je het doet, doe het dan gelijk goed!:D

• Topic Starter Topic Starter
ten eerste thnx voor alle reacties!!

maar ik denk dat ik dan gewoon ff wacht goeie 3 weekjes krijg ik weer geld en dat ik dan die 10kg whey+ protein 80 neem;)

syntha 6 is mij te duur:p

anders moet ik een keuze gaan maken tussen 1 van de 2 aangezien ik gister boete binnen kreeg:mad: te hard gerede 240 eurie:mad: van 3 maanden terug:mad: k*t amsterdam en meot er vanavond weer heen NEDERLANDD:D (sorry moest ff kwijt)

dus ik denk dat ut plan van kope nu ff een paar weekjes zal moeten wachten:rolleyes: verder iemand met betere ideeen mag wel gewoon neerzetten! weet ik alleen maar beter waar ik aan toe ben wanneer ik het bestel;)

Terug
Naar boven