MuscleMeat

Whey - Personeel advies nodig

Weskebob

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
72kg
Goede avond,

Ik heb besloten om bij de Body&fitshop wat Whey en Creatine te kopen.

Ik wil graag even weten wat jullie aanraden, Ik ben 17 jaar oud 182cm lang en weeg 75kg.
Ik sport 3-4 dagen in de week en train per dag alle spier groepen.

Ik dacht zelf aan deze creatine: http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...on/creapure-creatine-best-creatine-worldwide/

En met de Whey heb ik een beetje hulp nodig, Ik heb nu namelijk wat zooi van De Tuinen wat ZEER smeerig is.
Krijg het absoluut niet naar binnen.

Bedankt,

Wesley.

Wesley, met de Creapure en Whey Perfection heb je beide een hele goede keus. Met Creapure pak je verreweg het beste creatine en met de Whey Perfection de beste eiwit. Deze is goed van smaak, goed oplosbaar en goedkoop. Deze kun je gerust op mijn verantwoordelijkheid bestellen. Als je inderdaad wilt beginnen raden wij altijd aan om Whey als basis te nemen. De eiwitten die je extra nodig hebt voor het stukje herstel omdat het vaak niet lukt om dit alleen uit gewone voeding te halen. Met deze twee pak je een hele goede combi, we hebben hier combi-aanbieding van. Deze vind je hier. Weet zeker dat je met beide producten een goede keus maakt :thumbs: Succes en als er wat is, je weet me te vinden he!:)

Ralf

Zelf neem ik ook whey van body en fit ,

Ik zou je aanraden eerst een variety pack te kopen ;) heb je wat verschillende smaken en kan je daar een smaak kiezen .
Whey perfection zou ik persoonlijk aanraden. prijs qualiteit.
Want elk zen smaak is anders en als je 81 shakes hebt in een pot ongeveer jah , dan is het maar beter dat je een smaakje kiest die je helemaal ligt ;).

creatine heb ik minder ervaring mee , heb zelf nog de NR1 van body en fit gekocht , daar zat er creatine in.
dat werkte wel goed voor me ;)

Vriendelijk Groeten ,

• Topic Starter Topic Starter
Hmm ja ik kan nog geen keuze maken tussen smaak dat is idd heel lastig.

Het probleem is dat ik 11 smaken van variety pack dus zoizo al kan weg gooien en vind ik een beetje zonde.
Ik tweifel alleen tussen

-Nutella Hazelnoot
-Chocolate
en
-Naturel

Ugh

B&F, Is er een mogelijkheid voor mij om de Creatine te kopen met 3 losse zakjes van de 3 smaken hier boven als ik daar wat extra voor betaal?
Dan koop ik morgen (dan zouden ze er dus moeten zijn) Gewoon een pot na de zakjes geprobeerd te hebben.

Bedankt.

De creatine die jij al als link geeft is gewoon goed, kun je gewoon nemen dus.

En heb diverse soorten whey geproeft sinds in shakes gebruik, whey perfection is toch echt het lekkerst. Als tip zou ik je mee willen geven om een neutrale smaak te nemen zoals chocolade, vanille of banaan. Deze neutrale smaken gaan je over het algemeen niet zat worden in tegenstelling tot bijvoorbeeld een fruitige smaak.

Chocolade is wel handig , kun je lekker bij mengen in je havermout :) :) :)

• Topic Starter Topic Starter
ik hoorde terouwens dat berry blast ook zeer lekker is.

ik wil graag weten of 3 whey perfection samples bij mijn creatine mogelijk is zodat ik een keuze
kan maken en morgen een pot kan kopen.

bedankt.

Ik vind Nutella erg machtig van smaak... Moet je dus écht van houden... Bounty is ren aanrader!!!

ik hoorde terouwens dat berry blast ook zeer lekker is.

ik wil graag weten of 3 whey perfection samples bij mijn creatine mogelijk is zodat ik een keuze
kan maken en morgen een pot kan kopen.

bedankt.

Neem gewoon het samplepack dan haha, probeer ze allemaal en wieweet kom je een smaak tegen waarvan je niet had verwacht dat 'ie zo lekker was. ;)

De smaak banaan is ook echt heerlijk! Overheerst totaal niet oid :)

Terug
Naar boven