MuscleMeat

Whey shakes, en?

Lexioto

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m84
Massa
85kg
Hoi,

Ik heb net via bodyenfitshop whey perfection binnen gekregen (bedankt:))
Nu vroeg ik me af, ik weet dat ik het bij het ontbijt moet nemen,
zijn er nog meer belangrijke tijdstippen dat je een shake moet nemen?
Na het sporten bijvoorbeeld??

Is er naast de whey shake nog een belangrijke voeding die je sowieso moet nemen, of is de wheyshake toch wel de basis en kun je de rest uit goede voeding halen???

20-30 minuten na je training is ook een aanrader.

Ik neem mijn eiwitshakes ook op de momenten dat ik er gewoon zin in heb. :)

:roflol:
Waarom supps kopen als je niet eens weet wat belangrijker is; voeding of een shake, wat is de basis?

maargoed, ik neem hem als ik opsta, 20/30 minuten later mijn eerste maaltijd. en voor mijn training neem ik een whey shake.

• Topic Starter Topic Starter
Oke,,!

Ookal ik bodyenfitshop zo goedkoop, om het nou maar gewoon te nemen wanneer ik zin in heb, vind ik het spul toch een beetje te duur voor.

Maar 2x op een dag gaat nog wel :)

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

:roflol:
Waarom supps kopen als je niet eens weet wat belangrijker is; voeding of een shake, wat is de basis?

maargoed, ik neem hem als ik opsta, 20/30 minuten later mijn eerste maaltijd. en voor mijn training neem ik een whey shake.

Ik weet heus wel dat voeding de basis is, en veeeeeeeeel belangrijker.
Maar ik vroeg juist, of een wheyshake genoeg is om je basis aan te vullen, of dat er nog meer belangrijke aanvullingen nodig waren.

ligt aan je voeding.........

verder geowon ALTIJD NA TRAINING drinken + dextro

dan heeft je lichaam het het meest nodig... aangezien whey snel wordt opgenomen, voor de training kan makkelijk met "normaa"voedsel

Ik neem er 1 voor & na men training.
Dit omdat ik niet altijd de tijd heb om iets deftig te eten voor mijn training.
Ook 's morgens na men ontbijt drink ook ook nog een shake.

Al een geluk dat de smaak zo goed mee valt :D

dan heeft je lichaam het het meest nodig... aangezien whey snel wordt opgenomen, voor de training kan makkelijk met "normaa"voedsel
whey word niet in een paar seconde opgenomen, de piek ligt op 1,5 uur dus je mist een tijdje als je hem na de training pas neemt.
dus als je hem drinkt en dán gaan trainen, dan worden de eiwitten wél direct na de training opgenomen.

whey word niet in een paar seconde opgenomen, de piek ligt op 1,5 uur dus je mist een tijdje als je hem na de training pas neemt.
dus als je hem drinkt en dán gaan trainen, dan worden de eiwitten wél direct na de training opgenomen.

Dankjewel Russian Bear.. ik had echt geen zin om het te gaan typen;)

Oke voor het sporten dus =)

ik snap nooit zo goed waarom mensen zeggen dat een pot eiwit duur is, probeer maar eens zoveel goede hoogwaardige eiwitten uit voeding te halen voor dat geld.
moet je kijken wat je dan kwijt bent.

ik snap nooit zo goed waarom mensen zeggen dat een pot eiwit duur is, probeer maar eens zoveel goede hoogwaardige eiwitten uit voeding te halen voor dat geld.
moet je kijken wat je dan kwijt bent.

Oh nee dat is een redenatie ..
het gaat toch gewoon om zo'n potje..

Is er naast de whey shake nog een belangrijke voeding die je sowieso moet nemen, of is de wheyshake toch wel de basis en kun je de rest uit goede voeding halen???

's morgens en wanneer je je shake als maaltijdvervanger wilt gebruiken zou je er wat havermoutmeel bij kunnen gooien, langzame complexe koolhydraten. Kost ook niet de wereld.

Terug
Naar boven