XXL Nutrition

Whey, Total Muscle Solution, Magnificent en Micellar Cassein?

philippe58

Dutch Bodybuilder
Waardering
29
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Ik gebruik nu alleen maar simpele Whey Perfection.
Ik wilde kijken voor andere supplementen maar raakte erg in de war. Magnificent en TMS lijken erg veel op elkaar maar worden als "Super Duo" samen verkocht en ik las veel goede reacties hierop.

Als ik drie van de vier zou willen kopen denk ik dat Whey Perfection en het "Super Duo" de beste keus is. Ik zou Micellar dus niet kopen dan, is dit een goede keuze of denken jullie hier totaal anders over? :o

Ik heb op dit moment het Super Duo in huis, morgenmiddag komt mijn Whey Perfection in huis. TMS voor de training, Magnificent direct na de training en 15-20 minuten later Whey. Meer heb ik niet nodig, haal ik wel uit mijn voeding.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is het grote verschil tussen Magnificent en TMS dan? Want ze lijken op elkaar en in een ander topic over het verschil tussen beide kwamen ze ook niet echt verder.
Je hebt Micellar nooit geprobeert neem ik aan?

Micellar voeg ik toe aan mijn ontbijt havermout/fruit shake tezamen met whey isolaat.

En ik drink micellar voor het slapen gaan ter vervanging van (vroeger) een bak magere franse kwark. Kan allebei maar een shake micellar caseine bevat geen suiker. Kwark wel. 5 gram per 100 meestal.

• Topic Starter Topic Starter
Dan kan ik makkelijk die kwark wel pakken, die paar gram suiker overleef ik nog wel ;)
Maar ik vind het moeilijk te geloven dat Micellar evenveel nut heeft als een bak kwark.
Zo mag ik het dan ook waarschijnlijk niet zien ;)

Maar stel ik zou 2 supps moeten kiezen dan dus Whey Perfection en TMS.
Moest ik er 3 kiezen dan Whey Perfection, TMS en Magnificent?

Ik kies ook caseine boven kwark om een paar redenen.
Het is lekkerder , minder KH en minder vet . Daarbij kun je heerlijke fluff en brownies , muffins maken :d
Ik ben absoluut niet iemand die supplementen boven voeding verkiest alleen vind ik kwark alleen vies en dan moet ik fruit aan toe te voegen wat ik niet wil in de avond . En protein snacks zijn echt een musthave in mijn schema

Magnificent is meer gericht voor de post-workout met verschillende soorten koolhydraten en aminozuren. Total Muscle Solution is een pre-workout. :) Top producten om te combineren, maar je kan eventueel ook de Nr. 1 inplaats van de Total Muscle Solution nemen.

-Leon

Terug
Naar boven