MuscleMeat

Whey voor of na de training?

WinR

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
72kg
Vetpercentage
20%
Ik zie en hoor nogal wat verschillende verhalen over of de whey voor of na de training genomen dient te worden. Iemand die weet hoe het hoort met een goede uitleg er bij?

Beide.

Ik zie en hoor nogal wat verschillende verhalen over of de whey voor of na de training genomen dient te worden. Iemand die weet hoe het hoort met een goede uitleg er bij?

Ik zelf raad mijn klanten aan om als basis toch echt altijd bij het ontbijt en na de training een bron van Whey eiwitten te nemen. De twee belangrijkste momenten van de dag. :)

-Leon

Ik zelf raad mijn klanten aan om als basis toch echt altijd bij het ontbijt en na de training een bron van Whey eiwitten te nemen. De twee belangrijkste momenten van de dag. :)

Mee eens. Ik heb echter nog een vraag. Is het beter om de whey direct na de training te nemen of is het beter om nog 30 minuten te wachten?

Eerst snelle suikers daarna je whey...

Snelle suikers is overrated

+ voor training is beter, zoek maar al 1111111111111111x voorbij gekomen.

pffffffff

topic nummer 30284963206432

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reactie, behalve FrankSnip (reageer niet of verwijs door naar een topic waar volens jou het antwoord staat).

Nog steeds veel verdeelde meningen. Kan iemand onderbouwen waarom het voor of na de training beter zou zijn?

VOOR, godver leer eens googlen of de zoek functie gebruiken.

Topic 1000130412301203120312012301203120230 ervan. Verschil is nihil, maar is er wel.

Geen merkbaar verschil.
Eiwitten > Suikers
Beide is nog steeds het beste.

Je lichaam zit direct na je training nog in een anabole fase, dus het beste is eigenlijk om gelijk na je laatste set het in te nemen, althans zo heb ik wedstrijd atleten zien trainen.

Je lichaam zit direct na je training nog in een anabole fase, dus het beste is eigenlijk om gelijk na je laatste set het in te nemen, althans zo heb ik wedstrijd atleten zien trainen.

Ja en gelijk na je laatste set is pas 1,5u verder voordat het wordt opgenomen.

Voor dus, zodat het na je laatste set in je bloed zit.

Bedankt voor jullie reactie, behalve FrankSnip (reageer niet of verwijs door naar een topic waar volens jou het antwoord staat).

Nog steeds veel verdeelde meningen. Kan iemand onderbouwen waarom het voor of na de training beter zou zijn?

leer jij eens zoeken man,

zoeken op de woorden whey voor na geeft alleen op de eerste pagina al 5 goede topics.....

dan was je er allang achter gekomen dat voor of na overrated is, pindakaas smeren moet je

dat de meningen verdeeld zijn zal misschien een reden hebben (als je beter zoekt had je die ook gevonden) en dat is een onderzoek (ergogenics.com ofzo) dat de opname enz onderzoekt en het maakt iets verschil, maar echt mens grote verschil is er niet.

maar dat had je zelf ook kunnen vinden, ik heb het zelf ook gezocht, dan kan jij het ook.

Laatst bewerkt:

Wat?

Ja en gelijk na je laatste set is pas 1,5u verder voordat het wordt opgenomen.

Voor dus, zodat het na je laatste set in je bloed zit.

Verteren gebeurt als je lichaam in rust is, als je het dus voor neemt kan je dat beter een uur ervoor ofzo doen, niet vlak voor je traint.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties, nu ook FrankSnip ;)

De vriendelijkheid op dit forum laat wel eens te wensen over. Er is een gezegde: Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.

Ik ben wel eens dat googelen ook gekund had. Alles kan gegoogeld worden, waarom zijn er dan nog forums? Ik dacht dat mensen elkaar daar zouden helpen.

Wat is de beste combi van supplementen, ik zat te denken ook amino zuren te gaan nemen in combinatie met Ultra Whey Pro. Welke worden aangeraden en hoe kunnen deze het best met elkaar gecombineerd worden?

Bedankt voor jullie reacties, nu ook FrankSnip ;)

De vriendelijkheid op dit forum laat wel eens te wensen over. Er is een gezegde: Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.

Ik ben wel eens dat googelen ook gekund had. Alles kan gegoogeld worden, waarom zijn er dan nog forums? Ik dacht dat mensen elkaar daar zouden helpen.

Wat is de beste combi van supplementen, ik zat te denken ook amino zuren te gaan nemen in combinatie met Ultra Whey Pro. Welke worden aangeraden en hoe kunnen deze het best met elkaar gecombineerd worden?
Je kent mij nog niet, ben erg aardig.

Terug
Naar boven