Fitness Seller

whey voor training?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mich237

Novice
Waardering
0
Hey,

nemen jullie eigenlijk een shake of whey shake 1/2-3/4 uur voor jullie training? Ik vind dat dit eignelijk meer storend is omdat dit meer op mijn maag ligt dan anders! Eventueel wel koolhydraten blijven nemen.

grtz...

Neem whey altijd na de training met een goeie dosis dextrose en altijd met water. Voor de training (min een half uur) neem ik meestal kwark of een gewone shake.

je spieren herstellen na de training. Voor een training zijn ze veronderstelt hersteld en gegroeid te zijn. Zoveel eiwitten hebben ze dan niet direct nodig. Na de training dus

Renze zei:
Neem whey altijd na de training met een goeie dosis dextrose en altijd met water. Voor de training (min een half uur) neem ik meestal kwark of een gewone shake.

Met water..?? niet met melk dus ? ( doe ik namelijk altijd ) ?

Doe het ook met melk ...schijnt dat melk de werking van whey tegengaat, maar goed i dont care met water is hetn iet te zuipen..vind ik

Hmm , het kan zo zijn hoor , maja raar dat er achter op de verpakking van mijn whey protein staat dat het bij voorkeur met melk gemengd moet worden.. maarja , ik zal het is een keer met water gaan proberen dan.

magere melk en je hoeft niet bang te zijn voor negatieve effecten.

lees; geen vet

Mij is verteld dat water het beste werkt, whey is best weg te krijgen als je er maar genoeg dextrose bij doet. Daarna wel ff een half uurtje wachten voordat je weer wat anders eet.

Als je voedingsschema in orde is, moet je volgens mij geen extra shake meer nemen voor je training. eet bv uur voor het trainen een maaltijd.

Ik doe whey ook altijd met melk, maar dat doet de werking van whey toch niet teniet ??? Was het niet dat whey dan alleen wat langzamer wordt opgenomen?

Mmm. Whey dat bestaat toch uit eiwitten die snel in het bloed worden opgenomen? Dan lijkt het me, ik ben geen expert, dat je die eiwitten tijdens de inspanning van het trainen alleen maar als energie bron gaat gebruiken. Het beste voor de kracht training, en dan denk ik aan een uurtje of zo, lijkt mij een lichte maaltijd met redelijk langzame energie voorzieners en proteinen. Volkoren pasta met een beetje vis of zo. Voor een cardio training, met als doel vet verbranding zou ik helemaal niets eten, hoe minder energie voorzieners in je bloed, hoe eerder je lichaam het opgeslagen vet gaat aanspreken.

Neem ongeveer een uur voor het trainen 30 gr. Whey, tijdens het trainen
een whey amino drink, 1,5 a 2 uur na het trainen een eiwitrijke maaltijd :dance: .
Werkt super voor mij :thumbs:

wazzup zei:
Ik neem mijn whey 15 minuten voor (en ook een beetje na) de training. Ik wil graag dat de eiwitten beschikbaar zijn tijdens de training.

Indien deze eiwitten beschikbaar zijn, worden ze dan niet als brandstof misbruikt??

Marc W zei:
Indien deze eiwitten beschikbaar zijn, worden ze dan niet als brandstof misbruikt??

Nee want het lichaam beschikt ook over koolhydraten om te verbranden! Als het lichaam kan kiezen tussen KH en eiwitten zal het Kh nemen!

Ik neem meestal 25 gram langzame eiwitten en 25gram whey + crea voor de training. Na de training 50gram whey met crea. Werkt super =]

Marc W zei:

Whey rondom je training neem je puur om spierafbraak tegen te gaan. Natuurlijk groei je niet tijdens je training, want dan verkeer je in een katabolische toestand. Met whey en BCAA's ga je de spierafbraak tijdens en na je training zoveel mogelijk tegen.

Muscles are made at home and in the kitchen :cool:

Ik neem meestal 25 gram langzame eiwitten en 25gram whey + crea voor de training. Na de training 50gram whey met crea. Werkt super =]

Als je al Whey ervoor gebruikt hoef je geen langzame, ik denk caseine? eiwitten te gebruiken, dan kun je beter na je training 25whey en 25caseine doen..

Wederom een goede bump.

2dm79lf.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven