Een tijdje terug heb ik mijn voedingspatroon omgegooid. Dit bevalt mij erg goed moet ik zeggen! Merk al wat verschil, niet alleen qua uiterlijk, maar voel mij er ook veel beter bij! Top dus!
Nu werd mij op dit forum geadviseerd ook whey te gaan gebruiken. Met name 's ochtends ivm snelle eiwitten. Hier ben ik mij eens in gaan verdiepen.
Maar toch lees ik hier op het forum soms ook dat je hier als beginner niet mee hoeft te beginnen omdat je uit een 'gewone' voeding in goede verhoudingen voldoende eiwitten binnen zal krijgen.
Kan iemand mij hier een goed advies over geven?
Het is namelijk toch zo dat het teveel aan eiwitten weer door je lichaam wordt uitgescheiden, of heb ik dit verkeerd?
En verder: welke whey is het best te gebruiken? Er zijn zoveel verschillende soorten!
Hele andere vraag he: wat eten jullie zoal op een 'junkdag'?
Nu werd mij op dit forum geadviseerd ook whey te gaan gebruiken. Met name 's ochtends ivm snelle eiwitten. Hier ben ik mij eens in gaan verdiepen.
Maar toch lees ik hier op het forum soms ook dat je hier als beginner niet mee hoeft te beginnen omdat je uit een 'gewone' voeding in goede verhoudingen voldoende eiwitten binnen zal krijgen.
Kan iemand mij hier een goed advies over geven?
Het is namelijk toch zo dat het teveel aan eiwitten weer door je lichaam wordt uitgescheiden, of heb ik dit verkeerd?
En verder: welke whey is het best te gebruiken? Er zijn zoveel verschillende soorten!
Hele andere vraag he: wat eten jullie zoal op een 'junkdag'?

) en ik doe een halve schep in mijn kwark voor het slapen gaan (dit is eigenlijk alleen omdat ik kwark echt smerig vind).