Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Hallo,
Ik moet mijn whey altijd bij de tuinen halen, vanwege mijn ouders. Ik zou het het liefst via internet bestellen, maar het is eenmaal niet anders.
Ze hebben daar altijd precision engineered en rx size up.
Heeft iemand ervaring met deze producten, en welke is het best? Zijn er nog andere winkels die whey verkopen dan de tuinen alleen, die lui zijn best duur.
Thnx
Ik moet mijn whey altijd bij de tuinen halen, vanwege mijn ouders. Ik zou het het liefst via internet bestellen, maar het is eenmaal niet anders.
Ze hebben daar altijd precision engineered en rx size up.
Heeft iemand ervaring met deze producten, en welke is het best? Zijn er nog andere winkels die whey verkopen dan de tuinen alleen, die lui zijn best duur.
Thnx

maargoed wil toch wel een keer kwaliteit spul halen, niet dat de tuinen dat niet heeft maar ze zijn gewoon veel te duur. Iets van toevallig 19 euro voor 908gr (in de actie!), ga er ff 1 halen en zodra ik weer op school zit bestel ik het gewoon als me ouders er niet zijn. Word het ook heel opvallend in een nutrion verpakking geleverd trouwens, of bij bodylab? Zou wel een hoop gezeik schelen als er gewoon niks op de doos staat, en kunnen ze precies zeggen hoelaat ze leveren?