MuscleMeat

Whey

Waterpoloer

Freaky Bodybuilder
Waardering
633
Lengte
1m80
Massa
106kg
Hallo,

Ik moet mijn whey altijd bij de tuinen halen, vanwege mijn ouders. Ik zou het het liefst via internet bestellen, maar het is eenmaal niet anders.

Ze hebben daar altijd precision engineered en rx size up.

Heeft iemand ervaring met deze producten, en welke is het best? Zijn er nog andere winkels die whey verkopen dan de tuinen alleen, die lui zijn best duur.

Thnx

Weet niet hoe het zit in Nederland maar in Belgie zijn er massas winkels. Zal bij jullie dus ook wel zijn.
Google? Gouden gids(zo noemt in belgie het telefoonboek voor bedrijven)

Er zijn inderdaad wel winkels her en der, maar als ik jou was zou ik toch echt 'n hartig woordje spreken met m'n ouders.

Idd laat hen gewoon de prijsverschillen zien. :)

Heb je geen online banking op je 18e? Gewoon bestellen en zeggen dat je het bij de tuinen gaan halen bent...

B&F/xxl , en dan kies je voor machtigen. Hoef je niet eens internet bankieren te hebben.

Ik denk dat het bij zijn ouders het er vooral om gaat dat ie iets via het grote boze internet bestelt, bij een niet-fysieke winkel.

• Topic Starter Topic Starter
Nee ze weten niet dat ik whey neem, zal ze vanavond vertellen dat ik whey neem, en ik via internet wil bestellen.

Zo niet, dan word het de tuinen..

Laatst bewerkt:
Gewoon whey delicious bestellen bij XXL. En bestel meteen een sample pack mee voor je ouders, mag je de volgende keer ook meteen voor hun een pot mee bestellen!

Kan ook een vriend laten bestellen, die besteld vaker op internet:cool:

stiekum whey op je slaapkamer verstoppen...:)

gewoon de goedkoopste nemen.

Hier kun je een tijdje mee vooruit.;)

Haha, als ik in Januari in de nieuwe gym ga trainen ga ik me ook whey halen in de stad en dan verstoppen in me kluisje op me kamer :)

stiekum whey op je slaapkamer verstoppen...:)

gewoon de goedkoopste nemen.

verstoppen doe ik:p maargoed wil toch wel een keer kwaliteit spul halen, niet dat de tuinen dat niet heeft maar ze zijn gewoon veel te duur. Iets van toevallig 19 euro voor 908gr (in de actie!), ga er ff 1 halen en zodra ik weer op school zit bestel ik het gewoon als me ouders er niet zijn. Word het ook heel opvallend in een nutrion verpakking geleverd trouwens, of bij bodylab? Zou wel een hoop gezeik schelen als er gewoon niks op de doos staat, en kunnen ze precies zeggen hoelaat ze leveren?;)

Laatst bewerkt:
Pak anders iedere dag een bak kwark dan,kom je ook aan je eiwitten

Zeg Waterpooler,

Of je zit ons echt voor de gek te houden.....of....

Wat is eigenlijk de reden dat jouw ouders dit eisen van je? Heb je een "bad historie", ten aanzien van bestellen op het internet? Of is het een principe kwestie, of hebben ze aandelen bij de tuinen?

Niets ten nadele van de tuinen ik koop er al tijden mijn creatine ethyl ester/creatine keto glutaraat tabletten. En die bevallen mij heel goed. Maar de Whey is er inderdaad veels te duur.

Laat je ouders gewoon de prijzen zijn op XXLnutition of bodyenfitshop voor 4500 of 5000 gram whey. Ik heb de basicbulkwhey(XXL) en de whey perfection (bodyenfitshop) allebei gebruikt en die zijn allebei goed en goedkoop. Zowiezo zijn ze beiden veel goedkoper dan de tuinen.

Succes
GdV

Mijn ouders zijn nogal ouderwets, zoals iedere 'tiener' denken mijn ouders ook precies hetzelfde over whey/bodybuilding. Ik moet niet zo overdrijven enzo, terwijl ik gewoon 4x per week train en gezond eet.

En als ze eenmaal vertel dat ik whey koop en waarvoor, dan weet binnen no-time de hele familie het. Daar heb ik geen zin in, vandaar dat ik het het liefst stil hou.

En als ze eenmaal vertel dat ik whey koop en waarvoor, dan weet binnen no-time de hele familie het. Daar heb ik geen zin in, vandaar dat ik het het liefst stil hou.

Ik zie de verjaardagen al weer voor me. "Zit jij aan de whey? Niet doen hoor, levensgevaarlijk" :P

Terug
Naar boven