XXL Nutrition

Whey

Wat is er zo raar aan dat Waterpolour geen whey mag hebben van zijn ouders? Oke hij heeft dan wel de 18 jarige leeftijd bereikt en is dus meerderjarig.. Iedereen weet hoe ouders kunnen zijn.

Of ze vinden internetshoppen eng/niet te vertrouwen
of ze vinden whey en andere supplementen ongezond. Bang voor het ''onbekende''
Of ze willen niet dat hun zoon een vent van 2 bij 2 wordt..

Het blijft ontzettend grappig hehe

Bestel gewoon en geef adres van een vriend op... of bestel het zo dat het pakketje afgeleverd wordt als alleen jij thuis bent en verstop het.

Het is geen mission impossible

Wat is er zo raar aan dat Waterpolour geen whey mag hebben van zijn ouders? Oke hij heeft dan wel de 18 jarige leeftijd bereikt en is dus meerderjarig.. Iedereen weet hoe ouders kunnen zijn.

Of ze vinden internetshoppen eng/niet te vertrouwen
of ze vinden whey en andere supplementen ongezond. Bang voor het ''onbekende''
Of ze willen niet dat hun zoon een vent van 2 bij 2 wordt..

Het blijft ontzettend grappig hehe

Bestel gewoon en geef adres van een vriend op... of bestel het zo dat het pakketje afgeleverd wordt als alleen jij thuis bent en verstop het.

Het is geen mission impossible

Inderdaad, gros van de minderjarige kuurders moeten hele pakketten aan spuiten, naalden en vials verbergen. Dan is een pot whey toch zeker geen mission impossible?

Haal die ballen uit je k*tje en word eens een man. Je bent 18 jaar, je ouders hebben niks meer over je te zeggen.

Haal die ballen uit je k*tje en word eens een man. Je bent 18 jaar, je ouders hebben niks meer over je te zeggen.

+1 je pakt ze allebei keihard bij de keel en dan goed knijpen en dan in een rap tempo sla je ze keihard met de hoofden tegen elkaar en dan schreeuw je in hun oren: MAG IK AUB AAN DE WHEY?

• Topic Starter Topic Starter

:hornyna: ??

Dat kan je wel zo mooi zeggen, maar hun regels gelden ook in hun huis en daar heb ik dus ook weinig tegen in te brengen.

Zoals ik al zei laat ik het gewoon bezorgen als me ouders er niet zijn of idd op een vriend zijn adres, dat bezorgen kan alleen nu niet ivm stage. School begint over paar weken weer dus sla ik meteen in ;)

thanks voor alle tips:D

:hornyna: ??

Dat kan je wel zo mooi zeggen, maar hun regels gelden ook in hun huis en daar heb ik dus ook weinig tegen in te brengen.

Zoals ik al zei laat ik het gewoon bezorgen als me ouders er niet zijn of idd op een vriend zijn adres, dat bezorgen kan alleen nu niet ivm stage. School begint over paar weken weer dus sla ik meteen in ;)

thanks voor alle tips:D

Ik begrijp dat niet, je bent een volwassen man en nog laat je intammen door die betuttelende regeltjes van je ouders. Als ze hun eigen zoon al niet vertrouwen met wat onschuldig eiwitpoeder vebaast het me dat je nog zonder ketting de deur uit mag.
Maargoed, het is jouw leven en alleen jij beslist over de keuzes die je maakt. Succes.

Ik begrijp dat niet, je bent een volwassen man en nog laat je intammen door die betuttelende regeltjes van je ouders. Als ze hun eigen zoon al niet vertrouwen met wat onschuldig eiwitpoeder vebaast het me dat je nog zonder ketting de deur uit mag.
Maargoed, het is jouw leven en alleen jij beslist over de keuzes die je maakt. Succes.

Tja geld om op me eigen te wonen heb ik op dit moment niet. Ik heb meer voordelen er aan dat ik nog thuis woon dan dat ik op mezelf zou gaan wonen. Me ouders halen alles wat ik nodig heb in huis. Deze regels moet ik me dan ook aanhouden, tuurlijk blijf ik baas over wat ik zelf doe. Ik laat me dan ook niet beperken in mijn vrijheid door niemand.

In het topic is duidelijk te lezen dat ik de de whey potten verstopt heb in een kastje waar nooit iemand komt. Dus het niet vertrouwen slaat nergens op, als ze het niet weten hoe kunnen ze dan een mening er over hebben?

Niet iedereen heeft van die makkelijke ouders..helaas..

In het topic is duidelijk te lezen dat ik de de whey potten verstopt heb in een kastje waar nooit iemand komt. Dus het niet vertrouwen slaat nergens op, als ze het niet weten hoe kunnen ze dan een mening er over hebben?

Oh, dus je verstopt die spullen zomaar zonder enige reden? Zoals je zelf al eerder laat blijken staan je ouders niet echt positief tegenover whey/bodybuilding.
Waarom confronteer je ze er niet mee en als ze moeilijk doen ga je gewoon dwarsliggen of sla je ze met een dumbbell op hun hoofd. Als ik het zo lees zou wordt het eindelijk eens tijd dat je wat ballen laat groeien.:)

Naja ik snap Waterpoloer aan de ene kant wel.
Zo lang je thuis woont heb je je gewoon (grotendeels) aan de regels van je ouders te houden, dat had ik vroeger ook. (klinkt lekker oud he? :p)
Als je het stiekem gaat doen en ze betrappen je ben je misschien verder van huis.
Ik heb zelf ook altijd wel dingen die niet mochten gedaan, maar als je er open over bent steigeren ze in het begin wel, maar daar wennen ze vanzelf aan.

Maar kom op zeg, het gaat over Whey.
Hierover moet je toch gewoon met je ouders kunnen praten.
Het is een gewoon voedingsprodukt, valt gewoon onder de 6% belasting, dus is niets vreemds.
Dit kan je als 18 jarige toch wel gewoon met je ouders bespreken?
Of zijn het van die ouders die niet kunnen communiceren? (lees : alleen kunnen praten en niet kunnen luisteren.)

Naja ik snap Waterpoloer aan de ene kant wel.
Zo lang je thuis woont heb je je gewoon (grotendeels) aan de regels van je ouders te houden, dat had ik vroeger ook. (klinkt lekker oud he? :p)
Als je het stiekem gaat doen en ze betrappen je ben je misschien verder van huis.
Ik heb zelf ook altijd wel dingen die niet mochten gedaan, maar als je er open over bent steigeren ze in het begin wel, maar daar wennen ze vanzelf aan.

Maar kom op zeg, het gaat over Whey.
Hierover moet je toch gewoon met je ouders kunnen praten.
Het is een gewoon voedingsprodukt, valt gewoon onder de 6% belasting, dus is niets vreemds.
Dit kan je als 18 jarige toch wel gewoon met je ouders bespreken?
Of zijn het van die ouders die niet kunnen communiceren? (lees : alleen kunnen praten en niet kunnen luisteren.)

Dat laatste is idd helaas van toepassing. Staan niet echt open voor het 'vreemde'. Maargoed ik heb wel iets achter de hand als tegen argument waar ze wel van schrikken.:D

Mijn ouders zijn ook zo koppig als de pest, zijn ook gruwelijk oud. Echter laten ze me m'n gang gaan als het om bb gaat, kamer staat vol met potten, denk dat er ook geen haan naar zal kraaien als ik 'n paar vials gevuld met test op m'n bureau plaats.

Laat een vriend bestellen en dan verstoppen
Bestel het als je weet dat het op een dag bezorgt word wanneer je ouders niet thuis zijn.
Ik heb beide gedaan. Allebei gelukt.

"zit jij aan die shakes? Die moet je niet nemen joh, als je daarmee stopt dan zak je weer helemaal in!"

''Gebruik jij dan ook van die proteine shake en creatine troep???''

*alle ogen op mij gericht*

Ik haat dat zo :rolleyes:

Ach ik had het altijd in de klas. Toen ze erachter kwamen dat ik creatine gebruikte dachten alle dames in de klas dat ik volgas aan de anabooltjes zat. :rolleyes:

Terug
Naar boven