AndroidHealthClinic

Whey

joelkesse

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
73kg
Ik ben al een tijdje bezig met het zoeken naar supplements. Er is alleen zoveel keus en zoveel verschillende namen dat ik de weg een beetje ben kwijt geraakt. Vooral omdat verschillende winkels het onder de naam 'whey' verkopen in een andere verpakking (miss is het ook wel anders).
Zoals -powersupplements : Pure whey protein isolate, -bodystore : whey protein isolaat, - body and fitshop 100% whey isolaat. Is dit allemaal van hetzelfde merk of is dit hun eigen merk?

Ik wil iig gaan voor whey isolaat, maar dan heb je ook weer keuze uit 100% gold standard etc

De andere merken zijn hier wat duidelijker in, zoals on en Dymatize

Zou iemand mij dit nader willen uitleggen?

Alvast bedankt!

whey perfection lijkt mij een goede om mee te beginnen van bodyenfitshop
heb zelf ook nog nooit supplementen gebruikt, maar wil er ook mee gaan beginnen.

mastaguyB dan zit je weer fokt op in de verzend kosten ...

koop gewoon whey perfection van b&f superprijs , degelijke kwaliteit , supersmaak . al die hype merken zoals on en dymatize zijn allemaal overpriced voor niks is gewoon hetzelfde alleen duurder.
dus wees slim en maak je keuze:cool:

zeker kwa smaak super de whey perfection ! vooral de cookies & Cream!

• Topic Starter Topic Starter
Okee , dan denk ik dat ik die ga proberen. Je hebt gelijk dat het vrijwel hetzelfde is als andere merken, maar je moet natuurlijk ook kijken naar de kwaliteit.
De prijs is idd wel formidabel. Kan ik er wel gelijk 2/3 kopen. Veel smaken dus dat is ook nog eens super!

Bedankt:)

Ook nog tips welke smaken niet lekker zijn?

Laatst bewerkt:
En die whey perfection doet niet onder aan 'on' en andere 'eigen merken', aangezien je voor 81 shakes maar 32,90 euro betaalt?
Dat is super goedkoop compared to bijv power supplements. Eigen merk voor dezelfde hoeveelheid kost nl rond de 48 euro.
Vrijwel elke site zegt dat ze de beste whey verkopen dus dan kan je begrijpen dat daar natuurlijk verwarring over ontstaat

indd zelfde met elke pre-workout staat er altijd van : meest extreme heftige ooit en keihard groei en weet ik veel , en dan zie de bomen door het bos niet meer want elke fabrikant claimt het beste product te hebben terwijl de ingredientenlijst meestal hetzelfde is . je kan beter voor huismerk gaan simpel;)

En die whey perfection doet niet onder aan 'on' en andere 'eigen merken', aangezien je voor 81 shakes maar 32,90 euro betaalt?
Dat is super goedkoop compared to bijv power supplements. Eigen merk voor dezelfde hoeveelheid kost nl rond de 48 euro.
Vrijwel elke site zegt dat ze de beste whey verkopen dus dan kan je begrijpen dat daar natuurlijk verwarring over ontstaat

Nog nooit van marketing gehoord?

• Topic Starter Topic Starter
Een fitness trainer waar ik sport zegt zelf dat het minder is , maar goed. Na al de reacties hier en op het internet doet het elkaar helemaal niet onder. En er zijn genoeg mensen hiervan breed geworden, dus als het niet zou werken zou dat allang bekend zijn.

Een algemene tip : ga voor de huismerken (body&fit, XXL, sportfood), en kies een normale whey, geen merken want de meerwaarde dat deze bieden zijn verwaarloosbaar als je kijkt hoe hoog de prijs ligt. Over smaak zou ik zeggen : ga voor een neutrale smaak (chocolade, vanille, strawberry), zeker in het begin. Ik heb ook cookies&cream, maar smaken verschillen, en ik vind toch dat deze smaak na een tijdje kan tegensteken. Bij chocolade heb ik dit nooit voorgehad.

myprotein, impact whey, 5kg ongeveer 4 tientjes. wat verzendkosten (paar pond) en klaar

myprotein, impact whey, 5kg ongeveer 4 tientjes. wat verzendkosten (paar pond) en klaar

Met smaak in 5 kg komt die impact whey op 60,49 euro. Dan nog eens verzendkosten erbij?

Ik denk dat je dan beter bij de boardsponsoren koopt...

Ik zeg ook nergens met smaak, naturel is stuk voordeliger.
Dan kan je inderdaad beter voor de basic bulk whey van XXl gaan.

Terug
Naar boven