MuscleMeat

WIN: 100% Whey Protein Professional + Scitec Samples

Belangrijkste voor mij is prijs/kwaliteit verhouding.
Koop hierdoor mijn whey bij bulkpowders, en proteine pudding, creatine en pancakes bij xxl.

Ik gebruik van jullie alles ! Waarom? Omdat de smaken echt lekker zijn en toch het idee heb dat jullie super zijn!

Myprotein, goeie acties en smaakt prima.

XXL Nutrition huismerk, prijs/kwaliteits verhoudings is goed.

XXL Nutrition, huismerk, betrouwbaar.

Dit (+ René is een beest). Koop soms wat losse poeders bij bulkpowders en helaas moet ik af en toe ook bij onze goede vrienden in Heerenveen wat kopen (vit K2 MK-7 van Swanson Health bv., heb het nog niet ergens anders gezien, ik koop nooit meer huismerk daar).

Koop voornamelijk huismerk van XXL Nutrition, omdat ik vertrouw op de kwaliteit. Universele merken haal ik waar deze het goedkoopst zijn, vaak is dat in de sale bij Body & Fitshop bijvoorbeeld :)

Zo goed als alles bij XXL en veel huismerk. Op dit moment (volgens mij) meeste 'bang for buck'.

Gebruik alleen vitamine D en omega 3. Bestel bij xxl en als ze het niet op voorraad hebben bij myprotein.

Huismerk van myprotein. Beste prijs/kwaliteit verhouding

Varieer nogal, koop vooral a-merken bij body en fit, vind de eiwitten van bsn altijd goed in de smaak vallen. Jullie eiwit is jammer genoeg nooit in de aanbieding bij nl shops.

Wissel toevallig wel jullie hot blood 3.0 af met preworkouts uit Amerika.
Die bevalt me nog het beste namelijk uit de pre workouts zonder dmaa of 2 amino 6!

XXL of myprotein, getest en niet heel duur, alleen vind ik het vaak niet zo lekker.

XXL, haal vooral eigen merk omdat het goedkoper is.

Ik neem al tijden enkel whey van Scitec. Ooit eens een actie gewonnen waarbij ik gratis samples kreeg en sindsdien ben ik hooked.

Perfect Whey + creatine van XXL. Omdat de whey goed getest is en een prima smaak / qualiteit / prijs verhouding heeft.

Rest van mijn sups ben ik minder trouw mee. Meestal kijk ik waar een aanbieding is, of ik doe ze bij een andere bestelling. Voornamelijk XXL, MyProtein, en soms(merk spullen) bij BF.

XXL, huismerk, omdat ze altijd goed uit de testen zijn gekomen.

Ongelofelijk hoeveel leden bij B&F blijven bestellen ondanks de gebuisde testen en de manier waarop ze met de resultaten omgingen.

Ongelofelijk hoeveel leden bij B&F blijven bestellen ondanks de gebuisde testen en de manier waarop ze met de resultaten omgingen.

Het doet mij ook pijn in mijn hart, maar zo kan ik bv. nergens vit K2 vinden voor een gelijkaardige prijs (ik pak die van Swanson Health). En dat scheelt niet een beetje, dat scheelt belachelijk veel. 30 caps 200mcg vit K2 als MK-7 was iets van 8 euro, als ik naar de suppshop hier in de stad ga betaal ik 50 euro voor 60 caps van 100mcg... de helft online heeft niet gespecificeerd dat het MK-7 uit natto is of heeft random fillers erin.

Terug
Naar boven