Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Ik kan niet zo goed tegen dikke mensen. Heb altijd zoiets van 'jij bent héél fout en lelijk bezig!'![]()
. Echt ranzig gewoon.
ik moet er niet te lang over nadenken want dat is niet goed voor mmijn bloeddruk
DumphuiZ zei:Goed gezegd Espi, ik vind de meeste reacties ook te scherp. Het is wel waar dat veel mensen tegenwoordig te weinig sporten en te slecht eten, maar je moet goed onthouden dat er ook veel mensen zijn die weinig sporten, slecht eten en NIET dik worden. Als dikke mensen weinig zouden sporten en goed zouden eten, dan nog zou het ze super veel moeite kosten om af te vallen. Sterker nog, er zijn zat dikke mensen die goed eten & sporten en toch aan overgewicht lijden. Als het echt zo simpel was om mager te zijn (zoals hier wordt aangenomen), dan waren er bijna geen dikke mensen... denken jullie heus dat die mensen ervoor kiezen om dik te zijn? Nee, natuurlijk niet. Ik vind het zelfs meer dan grof dat mensen hier een hekel hebben aan dikke mensen alleen maar om hun gewicht! En dan wordt er op dit forum vaak geklaagd over stereotypen tov bodybuilders e.d., maar jullie laten je evengoed leiden door stereotypen...