XXL Nutrition

Wie doet aan Mountainbiken?

Dusky

Advanced Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Ik mag in mijn vrije tijd ook graag mountainbiken, naast ijzer tillen in de sportschool. Wie hier deelt deze passie met mij?

En waar ik dan helemaal benieuwd naar ben: zijn er nog mountainbikers uit Schijndel hier? :D

Het plan is om zondag weer even naar Drunen te gaan om het rondje te fietsen. Maar de weersvoorspellingen zijn niet best.

Yes!

lekker knallen op het parcours.

Bergsn van Schoorl kan je je helemaal uitleven.

Ik zat van de week nog te denken om er een topic over te openen :) Ga van de week een nieuwe ATB kopen. Wordt waarschijnlijk een connondale of trek 6000

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een Trek 6300, fijn fietsje. :) Ik zou alleen af en toe wel een fully willen. :+

``pic uploaden! Ik haal de mijne dit weekend op dan zal ik er wat op knallen.

Loopt storm trouwens deze...

:fuu: :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb deze 29'er gezien gisteren, ook een stukje op gereden ging als een speer!:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Big Curve SL Haibike

Frame: aluminium 7005 triple butted Haibike, X12 uitval
Vork: Rock Shox Reba vork m. uitsluiting
Achter derailleur: Shimano SLX Shadow 663 M, 30-gangen
Shifters: Shimano Deore SL-M 660, Rapidfire
Derailleur: Shimano Deore M 660, Dual Pull, Top Swing, 34.9mm
Ketting: Shimano HG 74
Cassette: Shimano HG 81, 11 tot 36 tanden, 10-voudig
Crankstel: Shimano M 552, 42-32-24 tanden, 2-delig crankstel
Trapas: Shimano M 552, 2-delig
Remmen: Avid Elixir 3 Aluhebel
Remmen: Avid Juicy 3, hydraulische schijfremmen, 185/185 mm
Wielset: Sunringle Charger Expert as: voor 20 mm, achter 12 mm
Banden: Schwalbe Racing Ralph prestaties, opvouwbaar, 29x2, 25, SV ventiel
Headset: XLC, A-Head, Integrated, 1 1 / 8 "- 1 1 / 2"
Stem: Syntace
Stuur: Syntace Vector
Grips: XLC Sports Schraubgriffe
Pedalen: geen
Zadel: Selle Italia Nekkar
Zadelpen: 31,6 mm XLC Pro, Aluminium patent klem met quick release
Gewicht: 11,5 kg

leeft dit topic nog? ik heb sinds kort ook een mountainbike. wil morgen eigenlijk ff een rondje doen maar ik denk dat het een beetje aan de natte kant is...

Wat voor eentje heb je? Maar een beetje door de modder ploeteren is niet erg! Al kan het soms wel een beetje te zijn. Het regent nu wel veel.

een Giant Terrago. zal eerdaags eens een foto'tje schieten. misschien dat ik zondag nog ff ga fietsen als het niet regent.

net ff gaan rijden. was nog redelijk droog.

5aezgg.jpg

wu0778.jpg

Hierzelf heb ik een Merida X-edition gekocht, volledig XTR afgeveerd. Gaat best lekker, al ga ik het stuur, het balhoofd en de zadelpen nog vervangen, misschien nog een wielsetje dat wat lichter weegt als het huidige.

ziet er ook leuk uit. ik ga morgenmiddag weer een rondje doen samen met m'n oom. hoop wel dat de spierpijn van m'n leg workout dan een beetje weggetrokken is :P

hier ook een mountainbiker alleen conditie van een natte dweil door dat bulken:( meer mensen last van??

Kent iemand een online winkel waar je redelijk goedkope mountainbike kleren kan kopen??

Kent iemand een online winkel waar je redelijk goedkope mountainbike kleren kan kopen??

ik heb ze deze week (maandag) bij de lidl gehaald.... denk dat ze nu ondertussen wel op zijn maar je zou nog kunnen gaan kijken. 10 euro voor een broek, 10 euro voor een shirt, 4 euro voor handschoenen

Vandaag tijdens het mtb'en helemaal kapot gestoken door muggen. Stuk of 21 mega grote muggenbulten:

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je moet dit bij de apotheek gaan halen. Ben door geen enkel insect gebeten

Togal+Anti+Brumm+forte-139-139162.png

yes hier ook een, gewoon recreatief wel

mijn racemachien

1zx08df.jpg

Terug
Naar boven