Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Even dit topic een kleine bump geven.
Ik wil wat aan me conditie gaan werken en ben van plan om wat op de Nederlandse plas te stuntelen, aangezien dit een redelijk zwaar (voor mij) terrein is en zeker niet te doen is met een normale fiets (Helaas na een avondje stappen tijdens een flinke regenbui moeten leren
). Zoek ik dus een mountainbike of iets waar je lekker een bergje mee op en af kan fietsen.
Ik heb al een beetje op marktplaats lopen speuren maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik nou naar moet kijken
Het enige wat ik weet is dat ik een framehoogte van 24inch zou moeten hebben (binnenbeen x 0,66 = 90x0,66 >59,nogiets).
Ik wil wat aan me conditie gaan werken en ben van plan om wat op de Nederlandse plas te stuntelen, aangezien dit een redelijk zwaar (voor mij) terrein is en zeker niet te doen is met een normale fiets (Helaas na een avondje stappen tijdens een flinke regenbui moeten leren
). Zoek ik dus een mountainbike of iets waar je lekker een bergje mee op en af kan fietsen. Ik heb al een beetje op marktplaats lopen speuren maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik nou naar moet kijken
Het enige wat ik weet is dat ik een framehoogte van 24inch zou moeten hebben (binnenbeen x 0,66 = 90x0,66 >59,nogiets).

. iedereen kan wel 40+ rijden in een sprint
Nog meer mensen die ergens naartoe trainen? Mountainbike routes in provincie Utrecht zijn ook van harte welkom