Fitness Seller

Wie doet aan Mountainbiken?

Even dit topic een kleine bump geven.

Ik wil wat aan me conditie gaan werken en ben van plan om wat op de Nederlandse plas te stuntelen, aangezien dit een redelijk zwaar (voor mij) terrein is en zeker niet te doen is met een normale fiets (Helaas na een avondje stappen tijdens een flinke regenbui moeten leren :cool: ). Zoek ik dus een mountainbike of iets waar je lekker een bergje mee op en af kan fietsen.

Ik heb al een beetje op marktplaats lopen speuren maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik nou naar moet kijken ??? Het enige wat ik weet is dat ik een framehoogte van 24inch zou moeten hebben (binnenbeen x 0,66 = 90x0,66 >59,nogiets).

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou gewoon ff in een bikeshop gaan kijken, dan weet je het zeker.

Ik ben trouwens woensdag wezen mtb'en, ik heb de route Amerongen gereden.

http://runkeeper.com/user/daanwalet/activity/111800446

Erg leuk rondje, vooral de marmottenbak is een vet stukje van de route en de eerstvolgende afdaling ook. Dat was de leukste denk ik, 47km/u ging ik daar. Had nog wel harder gekund denk ik zo, maar het zand lag wat los, dus dat was ff oppassen.

Jow bro, geen haat, maar heb je die 47km/u gemeten via die gps dingen? Of via zo'n fietscomputer?

Heb het ook al gehad dat die gps van mijn gsm piekt op +40km/u terwijl mijn max snelheid op de fietscomputer 33km/u was

Jow bro, geen haat, maar heb je die 47km/u gemeten via die gps dingen? Of via zo'n fietscomputer?

Heb het ook al gehad dat die gps van mijn gsm piekt op +40km/u terwijl mijn max snelheid op de fietscomputer 33km/u was

lol dan klopt jouw fietscomputer niet;). iedereen kan wel 40+ rijden in een sprint

• Topic Starter Topic Starter
Was met GPS op de iPhone gemeten.

500 dagen bump BAM. Leeft mountainbiken nog hiero? Heb net een 2ehands fully aangeschaft en ga in mei 120km mountainbiken in Ethiopië, dus ben ook maar s aan het trainen geslagen :P Nog meer mensen die ergens naartoe trainen? Mountainbike routes in provincie Utrecht zijn ook van harte welkom :D

Yess, alleen dan in Zeeland:)

Nice, wat voor fiets heb je? Train je ergens voor of gewoon af en toe een potje rossen?

Terug
Naar boven