XXL Nutrition

Wie doet mee aan de YourBody.Pro Limburg Open by BeFit Venlo op 29-3-2014 te Roermond?

Bezoekers in dit topic

YourBody

Cool Novice
Lid geworden
7 nov 2012
Berichten
58
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Wie is er al in voorbereiding?

Schermafbeelding 2013-09-30 om 13.28.09.png


Open Limburgse -  (108).jpg
 
ik niet jij wel ?
 
wel aanwezig, alleen niet on stage ;)
zal ik mijn befit tanktop aantrekken? kan je me herkennen..:heart:
 
doe me latex pakje aan sws aanwezig :trollface:
 
Yep in prep!
 
De nieuwe website van YourBody.pro komt snel online. Welke zaken zien jullie hier graag op terug?
 
weet nu nog steeds niet of ik mijn befit tanktop aan moet trekke of nie
 
Twijfel ook
 
Ik ben nog aan het twijfelen maar ik doe misschien wel mee! Ligt eraan hoe me mijn eerste wedstrijd bevalt (Flex Cup)
 
ik heb de ticket al in huis :)
 
Ik heb ze zojuist ook besteld
 
ben er ook ,maar dan als coach van een deelnemende dame ,,zij doet mee in de categorie ..bodyfitness

Het is haar eerste wedstrijd ,tot nu toe loopt alles op schema ...krachttraining en Cardio en voeding ...


grtjes en be strong voor atleten die ook mee doen.
 
cool en succes :)
 
Ik doe ook mee, voor de eerste keer ever, met de bikini fitness. (Overigens ook hier mijn eerste berichtje, hoi :-) !) Ik heb begeleiding, echt een topvrouw. Maar nu heb ik wel alsnog een vraag: wat is ongeveer het vetpercentage voor deze categorie? Ik zit nu op 15.9%, maar maak mij een beetje druk of ik er nog een of twee procent afkrijg tegen het einde vd maand :p
 
Ik doe ook mee, voor de eerste keer ever, met de bikini fitness. (Overigens ook hier mijn eerste berichtje, hoi :-) !) Ik heb begeleiding, echt een topvrouw. Maar nu heb ik wel alsnog een vraag: wat is ongeveer het vetpercentage voor deze categorie? Ik zit nu op 15.9%, maar maak mij een beetje druk of ik er nog een of twee procent afkrijg tegen het einde vd maand :p

Als je begeleidt wordt dan moet je deze vragen niet hier stellen maar aan je begeleidster, toch.
Een troost voor je. Ik knalde 5 a 6% eraf in mijn laatste 1,5 week voor mijn eerste wedstrijd.
Houdt vertrouwen en bedenk dat je mind spelletjes met je speelt. :)
 
Haha ja daar heb je gelijk in, heb ik ook gevraagd btw. Zij zei dat ik mij niet teveel moest focussen op vet%, dat deed zij wel, en dat het ook veel uitmaakt hoe je toont :-) Iig bedankt voor je antwoord, ben gewoon zenuwachtig omdat dit de eerste keer is dat ik dit doe. Weet niet hoe het proces gaat etc vandaar :-)
 
Back
Naar boven