specialpaint
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
dank u
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd!!!En tuurlijk gaat het goed komen, nog een dagje en dan mag je vast al wat meer gaan eten![]()

Mwah nee hoor, meer eten zit er nu niet in. Maare alles voor het goede doel, was het toch![]()

Oh nee, vandaag is natuurlijk de JBC, warhoofd ben ik he?
Ja het Maura Doel of zoiets![]()
Super hoor, maakt me alleen maar nog meer zenuwachtigOOh haha ja klopt, ik doe de 29e mee. Een meisje uit mn team deed gisteren wel mee, die is eerste bikini geworden en overall winnaar. PFf en het is dr eerste wedstrijdSuper hoor, maakt me alleen maar nog meer zenuwachtig

Hahaha nou laat ik dat maar even niet proberen zeg maar XD we zullen zaterdag zien. Heb mn best iig gedaan![]()
denk dat je heel raar gaat doen 

Hahaha nou laat ik dat maar even niet proberen zeg maar XD we zullen zaterdag zien. Heb mn best iig gedaan![]()

maura dit is de laatste week voor je wedstrijd luister alleen naar je coach en niemand anders zet de puntjes op de i
je zal waarschijnlijk vanaf donderdag langzaam carbs gaan laden beetje bij beetje trainen doe je dan niet
meer cardio ook niet puur rusten en poseren je kleding in orde je haar make up etc etc ..
en vooral van de dag genieten ook op het podium de dag is zo voorbij het mooie is de wedstrijd is op zaterdag en zondag kun je weer lekker eten
en ja je kunt een beetje wodka nemen als je opwarmt vlak voordat je on stage gaat
wens je veel succes ik ben er ook miss ben jij ook wel de overal winnares win je ook nog een schilderij
van mij
opa

Buff als in dik?Dan kan je er wel op, overigens maakt het geen ruk uit of je in shape bent.

nee jij moet eerst je wedstrijd winnen dan maak ik miss een schilderij van jou

Dan begin maar alvast met schilderennee jij moet eerst je wedstrijd winnen dan maak ik miss een schilderij van jou

Dankje

Robbie weet vaak niet wat die wilt, dat is het probleem bij hem. Stiekem wilt die ook een schilderij van mij op zijn slaapkamer

Robbie weet vaak niet wat die wilt, dat is het probleem bij hem. Stiekem wilt die ook een schilderij van mij op zijn slaapkamer![]()

Robbie weet vaak niet wat die wilt, dat is het probleem bij hem. Stiekem wilt die ook een schilderij van mij op zijn slaapkamer![]()

Niet!
girls problems
Ik ben er trouwens ook bij...als toeschouwer natuurlijk.
Thuiswedtrijd.