MuscleMeat

Wie doet mee aan de YourBody.Pro Limburg Open by BeFit Venlo op 29-3-2014 te Roermond?

• Topic Starter Topic Starter
Oh nee, vandaag is natuurlijk de JBC, warhoofd ben ik he? :D

Ja het Maura Doel of zoiets :cool:

OOh haha ja klopt, ik doe de 29e mee. Een meisje uit mn team deed gisteren wel mee, die is eerste bikini geworden en overall winnaar. PFf en het is dr eerste wedstrijd :o Super hoor, maakt me alleen maar nog meer zenuwachtig

netjes hoor 1e wedstrijd en dan al 1e worden

OOh haha ja klopt, ik doe de 29e mee. Een meisje uit mn team deed gisteren wel mee, die is eerste bikini geworden en overall winnaar. PFf en het is dr eerste wedstrijd :o Super hoor, maakt me alleen maar nog meer zenuwachtig

Ja ze zag er goed uit, maakt het alleen nog spannender en leuker ;)
En anders drink je wat wodka dan is nervositeit zo weg :D

Hahaha nou laat ik dat maar even niet proberen zeg maar XD we zullen zaterdag zien. Heb mn best iig gedaan :)

Hahaha nou laat ik dat maar even niet proberen zeg maar XD we zullen zaterdag zien. Heb mn best iig gedaan :)

Nee doe maar niet :D denk dat je heel raar gaat doen :P
Jammer dat ik er niet ben, maar hopelijk plaats je je voor de Open Rotterdamsche....NK is niet eens belangrijk, win de OR en je bent gelijk een heldin voor het leven :cool:

maura dit is de laatste week voor je wedstrijd luister alleen naar je coach en niemand anders zet de puntjes op de i

je zal waarschijnlijk vanaf donderdag langzaam carbs gaan laden beetje bij beetje trainen doe je dan niet
meer cardio ook niet puur rusten en poseren je kleding in orde je haar make up etc etc ..

en vooral van de dag genieten ook op het podium de dag is zo voorbij het mooie is de wedstrijd is op zaterdag en zondag kun je weer lekker eten

en ja je kunt een beetje wodka nemen als je opwarmt vlak voordat je on stage gaat :D:D:D

wens je veel succes ik ben er ook miss ben jij ook wel de overal winnares win je ook nog een schilderij
van mij ;););)

opa

maura dit is de laatste week voor je wedstrijd luister alleen naar je coach en niemand anders zet de puntjes op de i

je zal waarschijnlijk vanaf donderdag langzaam carbs gaan laden beetje bij beetje trainen doe je dan niet
meer cardio ook niet puur rusten en poseren je kleding in orde je haar make up etc etc ..

en vooral van de dag genieten ook op het podium de dag is zo voorbij het mooie is de wedstrijd is op zaterdag en zondag kun je weer lekker eten

en ja je kunt een beetje wodka nemen als je opwarmt vlak voordat je on stage gaat :D:D:D

wens je veel succes ik ben er ook miss ben jij ook wel de overal winnares win je ook nog een schilderij
van mij
;););)

opa

Met mij erop? Of ben ik niet buff genoeg:(

Robbie weet vaak niet wat die wilt, dat is het probleem bij hem. Stiekem wilt die ook een schilderij van mij op zijn slaapkamer:)

:mad::mad::mad::mad: Niet!

Ik wil je in levende lijve op mijn slaapkamer...naja liever in me slaapkamer en op me bedje :)

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

girls problems :rolleyes:

Ik ben er trouwens ook bij...als toeschouwer natuurlijk.
Thuiswedtrijd.

Klopt ja.

Leuk!Doet er een vriend/vriendin van je mee?

Terug
Naar boven