AndroidHealthClinic

Wie doneert er hier bloed?

Peiling Peiling ja/nee

• Totaal stemmers
    77

Gast 2315

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
407
Lengte
1m91
Massa
128kg
Daar ben ik me nu in het verdiepen, dat lijkt me ook best wat.

Ik vraag me alleen af of je je niet een week lang een vaatdoek voelt oid?

Laatst bewerkt:
Neuh ik heb aids.

Ik doneer heel vaak zaad, bloed echter nooit

Nee, sorry.

--

Laatst bewerkt:
Daar ben ik me nu in het verdiepen, dat lijkt me ook best wat.

Ik vraag me alleen af of je je niet een week lang een vaatdoek voelt oid?

Neuh, je schijnt je na een half uurtje ofzo weer normaal te voelen.

En toch ben ik geen bloeddonor... Durf het niet zo goed, weet niet precies waarom. Ben bang dat je je echt superslap en naar voelt tijdens en na zo'n donatie (en ja, dat is tegenstrijdig met wat ik hierboven zeg)...

Ik weet het, het is een belachelijke reden om 'bang' te zijn. :o

Laatst bewerkt:
Ik ben geen bloeddonor en dan om die reden dat ik bij iedere keer bloed prikken (door een ervaren prikker, altijd in 1 keer goed, op de perfecte manier dus!) een week met een baluwe plek loop en ik dit niet zo mooi vind ;)

Mijn ouders daar in tegen zijn wel bloeddonor. Mijn vader alleen bloed, mijn moeder bloedplasma. Zij hebben nooit ergens last van. Voordat je bloed gaat geven wordt je volledig gekeurd met een vragenlijst en korte intake he, dus bij een afwijking van bloeddruk oid mag je geen bloed geven ivm je eigen gezondheid.

• Topic Starter Topic Starter
Neuh, je schijnt je na een half uurtje ofzo weer normaal te voelen.

En toch ben ik geen bloeddonor... Durf het niet zo goed, weet niet precies waarom. Ben bang dat je je echt superslap en naar voelt tijdens en na zo'n donatie (en ja, dat is tegenstrijdig met wat ik hierboven zeg)...

Ik weet het, het is een belachelijke reden om 'bang' te zijn. :o

Ik ook maar ik was er net en keek zo'n info filmpie en ze zeggen alleen dat je het best erna niet zwaar gaat sporten en dat het de dag erna wel meevalt. Maar ik vraag me af of dat geen "verkooppraatjes" zijn.

waarom zou je je bloed gaan doneren?

Ik heb alleen bloeddonors.

Nee, ben bang dat mijn sport prestaties eronder lijden.

kan geen bloed donneren. Ten eerste heb ik te weinig rode bloedcellen van nature plus die rommel wat allemaal mijn kont in gaat staan ze ook niet op te wachten....

Ik zal er ook wel eens graag wat over weten.

Ben de laatste maanden ook vanzins er mee starten maar weet niet goed hoe en wat ik allemaal kan verwachten.

Is toch weinig moeite en dankbaar werk.

Terug
Naar boven