- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
rommel in je kont?
ze prikken als t goed is in je arm![]()
komt ook uiteindelijk in je bloed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rommel in je kont?

Gewoon 10min het wondje dichtduwen en je zal enkel een rood puntje zien...een week met een baluwe plek loop en ik dit niet zo mooi vind ...
kan geen bloed donneren. Ten eerste heb ik te weinig rode bloedcellen van nature plus die rommel wat allemaal mijn kont in gaat staan ze ook niet op te wachten....
rommel in je kont?

Homo's mogen sowieso geen bloed geven.
Persoonlijk vind ik het te veel moeite.. als ze het hebben willen kunnen ze het komen halen, maar ik ga niet een halve dag vrij nemen om naar de andere kant van de stad te gaan fietsen om het te brengen.
Om het aan mensen te geven die het niet meer hebben? Zo kun je levens redden zonder chirurg te zijn.
DUHUH!
Je bloed wordt trouwens gratis gecheckt tegen allerlei beestjes.
de eerste reden die ik hier lees waarom ik het wellicht wel zou overwegen
denk aan die mogelijke pedo en dan arme jongetje van 8!
Oh trouwens, dit geeft ook nooit een goed gevoel.
http://www.destentor.nl/algemeen/binnenland/article1453095.ece
Als er iemand geld verdient aan mijn bloed ben ik dat lijkt me.
Volgens mij bedoeld hij iets wat hij naar binnen spuit, correct met if i'm wrong.
En nee ik doneer geen bloed. In bloed zit zuurstof, aminozuren, vitamine, mineralen en nog veel meer goed wat ik niet wil missen![]()
Het is wel een non profit organisatie, van hun winst doen ze allerlei onderzoeken (oa tegen aids).
De profit vloeit hier richting de bestuurders, aan banden leggen lijkt me hier op zijn plaats. Dat mogen ze net zo goed doen met de top in de zorgsector.
Gewoon 10min het wondje dichtduwen en je zal enkel een rood puntje zien.