XXL Nutrition

Wie doneert er hier bloed?

Peiling Peiling ja/nee

• Totaal stemmers
    77
Omg ben ik echt de enige hier die bloed geeft?:p

Je moet natuurlijk niet gaan sporten vlak na het bloedgeven maar normaalgezien merk je er zo goed als niets van.

Weet trouwens de details nimeer maar bloedgeven zou goed zijn voor de gezondheid aangezien je bloed sneller ververst wordt.
Je lichaam heeft nl geen andere manier om ijzer te dumpen dan te bloeden.
Je bloed wordt trouwens gratis gecheckt tegen allerlei beestjes.

..een week met een baluwe plek loop en ik dit niet zo mooi vind ...
Gewoon 10min het wondje dichtduwen en je zal enkel een rood puntje zien.

Je moet trouwens echt al extreem rare dingen in je kont steken om niet te mogen bloedgeven...

Laatst bewerkt:
Ik zit erover na te denken.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je veel wisselende contacten dan?

Homo's mogen sowieso geen bloed geven.

Persoonlijk vind ik het te veel moeite.. als ze het hebben willen kunnen ze het komen halen, maar ik ga niet een halve dag vrij nemen om naar de andere kant van de stad te gaan fietsen om het te brengen.

rommel in je kont?

ze prikken als t goed is in je arm :)

Volgens mij bedoeld hij iets wat hij naar binnen spuit, correct met if i'm wrong.

En nee ik doneer geen bloed. In bloed zit zuurstof, aminozuren, vitamine, mineralen en nog veel meer goed wat ik niet wil missen :o

Homo's mogen sowieso geen bloed geven.

Persoonlijk vind ik het te veel moeite.. als ze het hebben willen kunnen ze het komen halen, maar ik ga niet een halve dag vrij nemen om naar de andere kant van de stad te gaan fietsen om het te brengen.

Ze rijden ook wel is met speciale bussen rond geloof ik.

Om het aan mensen te geven die het niet meer hebben? Zo kun je levens redden zonder chirurg te zijn.

DUHUH!

ik weet niet eens wat mijn bloedgroep is, laat staan dat ik levens wil redden. misschien zit jouw bloed straks wel in de erectie van een pedofiel die een 8 jarig jongetje binnendringt

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Je bloed wordt trouwens gratis gecheckt tegen allerlei beestjes.

de eerste reden die ik hier lees waarom ik het wellicht wel zou overwegen

Het is wel een non profit organisatie, van hun winst doen ze allerlei onderzoeken (oa tegen aids).

De profit vloeit hier richting de bestuurders, aan banden leggen lijkt me hier op zijn plaats. Dat mogen ze net zo goed doen met de top in de zorgsector.

Neuh.. beetje lopen doneren voor gratisch en de directie van Sanquin haar zakken maar vullen..

mij niet gezien

De profit vloeit hier richting de bestuurders, aan banden leggen lijkt me hier op zijn plaats. Dat mogen ze net zo goed doen met de top in de zorgsector.

Aan zulke dingen ontkom je toch niet, dan kun je overal wel mee stoppen. Zaak blijft dat je er levens mee kunt redden, zonder dat je er iets voor hoeft te doen.

Gewoon 10min het wondje dichtduwen en je zal enkel een rood puntje zien.

Ook dat heeft nog geen enkele keer gewerkt bij mij. Ik krijg altijd een blauwe plek van bloed prikken, heb er nu nog 1 zitten waar mijn infuus is in gegaan vorige week, zo lekker irritant op mn pols :grumble:

Ik ben donor:)

Hoeveel € krijg je eig per keer dat je bloed doneert?

Terug
Naar boven