MuscleMeat

Wie draagt hier sieraden?

Ik hou het bij mijn ene ring :D

• Topic Starter Topic Starter
Weet iemand trouwens een goede Nederlandse site om sieraden te bekijken?

ik kocht mijn goud altijd bij een juwelier in limburg, die had altijd goud uit italie. beetje zelfde prijs als in antwerpen

only een eikelpiercing

Veel ringen (zilver)....
Oorbellen (soms) niet altijd meer...

Konings ketting/armband (zilver)..

Tegenwoordig alleen 3 piercings, soms een ketting en 4 piercings...

zilveren schakelketting + armband (wel redelijk dun, vind die dikke meuk niks)

Ik ben lelijk en sieraden gaan dat niet compenseren.

Vind het afschuwelijk als lelijke mensen sieraden dragen. Accepteer dat je lelijk bent. Sieraden hebben geen zin en maken je alleen maar belachelijk.

Af en toe een horloge, verder niets, zelfs mn trouwring draag ik al jaren niet meer. Mn tats kan ik niet afdoen, tellen dus niet mee.

Zilver ketting en van dezelfde versie ook zo'n ketting voor om je pols. Zilveren ring van mijn vriendin gehad voor mijn verjaardag. Afgelopen zomer in Montenegro nog een armbandje gehad bij het klooster 'Ostrog' die veel mensen daar dragen. Meer niet. :o

Sporadisch mijn horloge van 200 euro.

Alleen een ring

Draag vaak een buddha to buddha armband. Mannelijk, materalistisch, blinkend, vrouwenlokker enz. Kortom helemaal anno 2009. ;) Enige nadeel is dat ze redelijk duur zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn inziens een veel aantrekkelijker object dan zo'n gouden slavenketting om je arm of nek waarmee elke kamper rondloopt.

draag vaak een buddha to buddha armband. Mannelijk, materalistisch, blinkend, vrouwenlokker enz. Kortom helemaal anno 2009. ;) enige nadeel is dat ze redelijk duur zijn.

[Link niet meer beschikbaar]

mijn inziens een veel aantrekkelijker object dan zo'n gouden slavenketting om je arm of nek waarmee elke kamper rondloopt.

+1

niemand die deze ook indoet voor het uitgaan??

180px-analbeads.jpg

:rolleyes:

Buddha to buddha is gay. Dat is echt alleen iets voor meisjes.

horloge.

Terug
Naar boven