Framedrop
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m93
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Horloge. Zou ooit graag een omega horloge hebben, of een breitling. Maar dat zal nog wel een paar jaar duren, aangezien de meeste rond de 5000€ kosten, in afwachting dan mss maar een identieke fake kopen met batterij in turkije voor 50€ ofzo., of een casio van 150-200€..

Dat jij rijk bent had ik al door, maar ik ga geen 20 000 euro geven voor een uurwerk![]()
'' en dat je dan moet uitleggen dat die niet echt is, lijkt me altijd maar vervelend. hahaha.Nee nee zo bedoel ik het niet, maar die ''akward'' momentjes die je krijgt zijn volgens mij k*t. Die namaak zijn van super kwaliteit en gewoon echt ook mooi, maar als iemand vraagt ''Zo breitling ?'' en dat je dan moet uitleggen dat die niet echt is, lijkt me altijd maar vervelend. hahaha.

Nee nee zo bedoel ik het niet, maar die ''akward'' momentjes die je krijgt zijn volgens mij k*t. Die namaak zijn van super kwaliteit en gewoon echt ook mooi, maar als iemand vraagt ''Zo breitling ?'' en dat je dan moet uitleggen dat die niet echt is, lijkt me altijd maar vervelend. hahaha.

Je moet ook niet zeggen dat hij fake is snugger, gewoon volhouden dat het echt is.![]()
! hehe.
(en voor zover ik weet hebben weinig horloges dit?)
Nee zou er niet over liegen dat hij fake is... Maar overweeg wel om er eentje te kopen.
Is goeie kwaliteit (Zwitsers dus), ziet er goed uit, net zoals het origineel. Zou het dan niet echt kopen omdat er Rolex opstaat, maar wel omdat ik een automatic wil(en voor zover ik weet hebben weinig horloges dit?)
---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------
Oh ja, dat en een zwevende secondewijzer![]()
! Zou precies hetzelfde doen, als ik het ook had gewild dan he haha.Je hebt ook genoeg mooie horloges van max 100 euro, heb zelf een mooie fossil voor 99 euro.

Voor 250 euro heb je al een identieke fake, automatic, van uitstekende kwaliteit (swiss)
Ook Rolex en Patek Philippe etc.
Horloge. Zou ooit graag een omega horloge hebben, of een breitling. Maar dat zal nog wel een paar jaar duren, aangezien de meeste rond de 5000€ kosten, in afwachting dan mss maar een identieke fake kopen met batterij in turkije voor 50€ ofzo., of een casio van 150-200€..
.