AndroidHealthClinic

Wie eet wel eens spinazie

• Topic Starter Topic Starter
haha, ik had al zon vermoeden als ik een halve openingspost zou doen dat de meeste met Ik zou reageren xD maar bedoel ook dat je beredeneerd met waarom.

:)

gelukkig vergeef ik t jullie.

SpiNazi is lekka

Halve kilo per dag op low carb dagen. Schijten gegarandeerd

Lust het op zich wel graag, maar het klaarmaken is me iets teveel werk (hou niet van koken). Misschien de diepgevroren producten maar eens checken.

Lust het op zich wel graag, maar het klaarmaken is me iets teveel werk (hou niet van koken). Misschien de diepgevroren producten maar eens checken.

+1 Een kilo spinazie is niks, maar je hebt wel een hele tas vol. En dan dat zand eruit wassen, snijden, een mega grote pan opzetten om het in te doen en dan hou je een klein beetje weke groene drap over... Doe mij maar diepvries (deelblokjes FTW !)

Haal dan gewoon panklare spinazie, die gooi je zo vanuit de zak de pan in ;)

haha, ik had al zon vermoeden als ik een halve openingspost zou doen dat de meeste met Ik zou reageren xD maar bedoel ook dat je beredeneerd met waarom.

:)

gelukkig vergeef ik t jullie.

Haha, hoezo zou je beredeneren waarom je spinazie eet? :D Best een raar topic... Waarom zou je het niet eten?

Altijd diepvries spinazie, is het leven van een bodybuilder al niet genoeg eten gereed maken. Ik eet die pakken met room, meng ze met puree en 2 eieren en dan gooi ik er een dikke laag pickles overheen. Lekker met kalkoensnitzel !

Waarom? Gewoon omdat het lekker is...

iedereen ?XD

ben geen konijn wtf
het is net gras man :O

beste groenten lekker door de aardappellen omnomnom

Ik maak de gains van mijn leven nu ik het eet

Waarschijnlijk is het verser dan verse spinazie, want wie weet hoe lang dat onderweg is geweest van de boer, naar het distributie-centrum, naar de winkel/groenteboer, naar jouw huis, en in de koelkast heeft gelegen...
en die diepvries heeft zon weg niet afgelegen?

Ikkeuh, lekker groene schijt

en die diepvries heeft zon weg niet afgelegen?

nee, want boer - fabriek en dan wordt het meteen geblancheerd en ingevroren en ingevroren veroudert het verder niet. (dus wel dezelfde weg, maar het is bij jouw in de vriezer net zo vers als toen het bij de fabriek snel werd ingevroren)

• Topic Starter Topic Starter
Spinawat?

Terug
Naar boven